رهبر انقلاب با اشاره به سخنان تهدیدآمیز دو مقام آمریکایی، فرمودند:«هیبت ملت ایران و نظام اسلامی باید محفوظ بماند. مذاکره زیر شبح تهدید چه معنایی دارد؟ ملت ایران مذاکره در سایه تهدید را برنمی‌‌تابد.»

گروه سیاسی مشرق - به‌کارگیری ادبیات تهدیدآمیز در برابر مقامات رسمی جمهوری اسلامی ایران، ناشی از خودبرتربینی مقامات ایالات متحده در مواجهه با مقامات کشورمان است. این ادبیات تهدیدآمیز حتی از سوی "اوباما" رئیس جمهور آمریکا سه روز پس از مکالمه تلفنی با آقای روحانی که حاشیه های زیادی را نیز در داخل کشور به همراه داشت، تکرار شد.

در مهر ماه همان سال باراک اوباما سه روز پس از مکالمه تلفنی با آقای روحانی صراحتاً لفظ حمله نظامی را به کار برد و گفته بود: «حمله نظامی» علیه ایران همچنان روی میز است. به عقیده کارشناسان با هر قدم عقب‌نشینی و بکارگیری ادبیات مصالحه جویانه، مقامات آمریکایی برای دستیابی به امتیازات بیشتر «جسورتر» و لحن «گزنده تری» را برای استفاده علیه ایران استفاده می‌کنند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار با هزاران نفر از معلمان کشورمان با اشاره به سخنان تهدیدآمیز دو مقام آمریکایی، فرمودند: «هیبت ملت ایران و نظام اسلامی بایدمحفوظ بماند، در این چند روز دو نفر از مقامات رسمی سیاسی امریکا تهدیدنظامی کردند. مذاکره در زیر شبح تهدید چه معنایی دارد، ملت ایران مذاکره در سایه تهدید را برنمی‌‌تابد.»

*****

"جان کری" وزیر خارجه آمریکا و "جو بایدن" معاون رئیس‌جمهور آمریکا طی روزهای اخیر با لحن توهین آمیزی جمهوری اسلامی ایران را تهدید نظامی کردند، این در حالی که طی ماه های اخیر به بهانه مذاکرات هسته ای 1+5 مقامات رسمی کشورمان از به كارگيري ادبيات تهاجمي در برابر مقامات آمريكايي خودداري کردند.

بررسي لحن مقامات آمريكايي در مواجهه با مقامات سیاسی کشورمان نشان می دهد که اتخاذ رويكرد مصالحه جويانه از سوي مقامات ايراني، توهين و تحقير مقامات آمريكايي عليه ايران را به دنبال دارد.

تهديد مستقيم ايران به حمله نظامي يا حمله اتمي که بارها از سوی مقامات آمریکایی بیان شده است و توهين نژاد پرستانه معاون وزير امور خارجه آمريكا از جمله مواردي است كه در ماه هاي اخير برخلاف رویکرد تعاملی مقامات رسمی ایران به بهانه مذاکرات هسته‎‌ای، از سوي آمريكايي ها بيان شده است.

دو مقام آمریکایی که اخیرا ایران را تهدیدنظامی کردند چه کسانی بودند؟
دو مقام آمریکایی که ایران را تهدیدنظامی کردند، چه کسانی بودند؟

  • "جان کری" وزیر خارجه آمریکا در تازه‌ترین مصاحبه خود که در 9 اردیبهشت ماه در رسانه ها منتشر شد، بار دیگر تهدید اقدام نظامی علیه ایران را مطرح کرد و گفت: واشنگتن در صورت توافق بر برنامه هسته‌ای ایران نظارت دارد و در صورت لزوم می‌تواند بار دیگر ایران را تحریم کند و «گزینه نظامی» هم فورا در دسترس خواهد بود.
وی در پاسخ به سوالی در خصوص تناقض میان متون منتشر شده از سوی ایران و آمریکا در خصوص تفاهم چارچوب که ماه گذشته در شهر لوزان سوئیس به دست آمد، گفت از این مسئله چندان نگران نیست. وی افزود: «اگر این چیزی نباشد که تصور می‌کنیم بر سر آن توافق شده و اگر آن چیزی که باید، نباشد، توافق را امضا نخواهیم کرد.»
وزیر خارجه آمریکا در ادامه در پاسخ به منتقدان توافق هسته‌ای، به نظارت‌های سختگیرانه بر برنامه هسته‌ای ایران اشاره کرد و گفت: «ما ۲۵ سال، که زمانی بسیار طولانی است، از بازرسی‌های روزانه تمام چرخه سوخت را به دست آوردیم، تمام اورانیوم، از معدن تا آسیاب، تا کیک زرد، تا گاز، تا سانتریفیوژ و تا پسماند.»
جان کری همچنین در پایان بار دیگر تهدید اقدام نظامی را نیز مطرح کرد و گفت: «اگر دیدیم که آن‌ها به سمت آن (برنامه تسلیحاتی)، می‌روند، که قطعا می‌توانیم ببینیم، آنوقت می‌توانیم اگر خواستیم سریعا به تحریم‌ها بازگردیم یا فورا به سراغ گزینه نظامی برویم.»

  • جو بایدن، معاون رئیس‌جمهور آمریکا نیز دو روز پس از انتشار سخنان "جان کری" ایران را با گزینه نظامی تهدید کرد. روزنامه جروزالم پست (JPost) نیز در مطلبی با عنوان "بایدن خطوط قرمز [آیت الله] خامنه ای را پس زد" به نقل از "جوبایدن" معاون رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد با وجود مذاکره، گزینه نظامی علیه ایران همچنان روی میز است.
جو بایدن، معاون رئیس‌جمهور آمریکا با حضور در اندیشکده سیاست خاور نزدیک واشنگتن (WashingtonInstitute) با اعلام اینکه "مذاکرات هسته‌ای با ایران فرصتی تاریخی را برای دستیابی به یک راه‌حل صلح‌آمیز فراهم آورده‌اند" از توافق نهایی با ایران حمایت کرد. وی با این حال خواستار دسترسی به سایت های نظامی ایران شد.
بایدن با بیان اینکه "ایران در حال حاضر قابلیت ساخت 8 بمب هسته‌ای را دارد" اعلام کرد: «در توافق هسته‌ای مسیر غنی‌سازی پلوتونیوم بسته خواهد بود، برای همیشه.»
وی اشاره کرد: «احتمال حمله نظامی علیه ایران همچنان یک گزینه به شمار می‌رود و اوباما خواستار دور شدن از این گزینه است.»
بایدن همچنین تاکید کرد: «واشنگتن همکاری‌های خود با اسرائیل را در جریان مذاکرات میان ایران و شش قدرت جهانی برای دستیابی به یک توافق  هسته‌ای افزایش داد.»
 وی تصریح کرد: «همانطور که به دنبال دستیابی به این توافق هستیم همکاری‌های خود با اسرائیل و همچنین دیگر متحدان منطقه‌ای خود را افزایش می‌دهیم.»


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 83
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 38
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    هیچ دولتی اندازه ی این دولت از رهبری تذکر نگرفتند.
  • ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    اگر واقعا جرات حمله نظامی در رژیم آمریکا موجود بود این کار را زمانی که حتی یک صدم این توانایی نظامی و هسته ای را نداشتیم انجام میدادند.. توهمات آمریکایی پایانی ندارد!
  • تازه مسلمان نروژی مقیم ایران ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    ای امریکایی های رجس دیگر دوران بزن در رو تمام شهده حالا اگر یکی بزنی ده تا میخوری ملتی که قرآن و نهج البلاغه دارد هرگز یوغ شیطان بزرگ را بر گردن نمینهد ای کاش جرات حمله به ایران را داشتید تا ایرانی ها نشانتان دهند یک من ماست چقدر کره دارد
  • شناس ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    مثل یک ولی
  • وحید ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    دموکراتها انسانهای باهوش مودب و معتدلی هستند و تحت فشار تندروها و مسائل داخلی خودشان تهدید میکنند اینو چند بار باید جناب ظریف بفرمایند حتی روایت داریم داخل مذاکرات سردار دیپلماسی یک تودهنی سفت و سخت به کری زد و ایشون رو مجبور به پذیرش حقوق ملت بزرگ ایران کردند که با وساطت خانم موگرینی غائله خوابید
  • یک نفر ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    البته ملت ایران آن تهدید کنندگان را سرجایشان مینشانند
  • ابراهیم ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    شما با این خوابهای خرگوشی خودت رو سر کار بذار.ما بیداریم و گوش به فرمان رهبر
  • ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    خخخخخخخخخخخخخ
  • حاج عمو ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    جانم فدای رهبرم.شجاعت رهبری ونترسیدنشان از تهدیدات استکبار قابل ستایش است.این بز دلان هنوز با اهلش نجنگیده اند اما اگر لازم باشد چنان تو دهنی از ملت ایران بخورند که دیگر حرف زدن از یادشان برود.
  • امیر ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    فدایی داری حاج عمو احسنت
  • ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    هر ثانیه از شبانه روز برای بزرگترین نبرد تاریخ بشر و برپایی جهنم زودتر از موعد برای آمریکای ملعون آماده ایم. طرفدارای آمریکا و عشاق اوباما بهش خبر بدید.یالله.
  • ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    این دو مقام امریکایی اگر واقعاً مرد هستند با بسیجی های ما روبرو شوند تا خوب انها را حالی کنند . هنوز این حیوانها قدرت ما را درک نکردند، خوب اینکه کاری ندارد این گوی واین میدان بیایید تا نشانتان دهیم . ....
  • جواد سلحشـــور ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    اگر دستم به این مقامات امریکایی برسد مثل یک پشـــه ای که در فصل تابستان می کشند آنها را می کشـــم ونابود می کنم، ریختن خون اینها مباح است . مقامات امریکایی را باید کشت وخونشان راریخت باید به وسعت صحرای آریزونا آدمهای فاسد امریکایی را نابود کرد ف خیابانهای نیویورک ومنچستر سیتی وسایر ایالات این کشور باید مملو از کشته های پلیس امریکا وحزب کثیف دمکرات گردد 0
  • ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    تذکر تازه اونم در ماههای اول نه در ماههای آخر!!!!!!
  • ناشناس ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند مرگ بر شیطان بزرگ .
  • ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    بفرموده مرشد جماران و فرزند خلفش امام خامنه اي آمريکا هيچ غلطي نمي تواند بکند
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    مرگ بر آمریکا و طرفدارانش چه داخلی و چه خارجی
  • محمد ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    دولت تند رویان
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    این مذاکرات باید هرچه زودتر خاتمه پیدا کند، زیرا که غربی ها وبه خصوص آمریکایی ها بیشتر گستاخ تر می شوند. ، وخواستار باج گیری ازملت ایران خواهند شد
  • ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    لعن و نفرین خداوند و ملائکه و انبیا و مخلوقین خدا بر آمریکایی یانکی دزد و غارتگر
  • آرش آذر ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    خدا وکیلی بیاییم این آمریکایی ها رو اذیت نکنیم این بندگان خدا به بیماری آلزایمر پیشرفته ای مبتلا شدن به خاطر همینه که هر روز حرفشون رو عوض میکنن و یه روز دم از بهبود روابط میزنن و فرداش میگن گزینه نظامی روی میزه . دکتر ها هم جوابشون کردن و توصیه کردن این روزهای آخر عمرشون اذیتشون نکنیم و کمی باهاشون مهربون باشیم
  • ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    اییییییییییی ایییییییی اییییییییییییی
  • محمدرضا ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    نمی دانم چقدر دیگر باید تحقیر شویم تا بعضی ها بفهمند نباید به مذاکرات خوشبین بود و سرنوشت مردم در لوزان و ژنو رقم نمی خورد
  • ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    در زمان دولت قبل که ادبیات رئیس جمهورمان تهاجمی بود و خبر از مصالحه به قول شما نبود تهدید نظامی آمریکاییها همیشه جزء گزینه های روی میز شان بود.سایت مشر ق خواهشا غیر منصفانه ننویس.
  • احمد از تهران ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    دوستان خودتونو کنترول کنید اجازه بدین این حرفاتون و کلا دیدگاه منفی و دشمنیتون نسبت به آمریکا ( که از روی بی اعتمادی های تاریخی صورت گرفته و به جاست ) با عنوان افکار عمومی باعث جدیت اونها در وقوع یک جنگ نباشه حتی اگه پیروز اون جنگ ما باشیم دیپلمات های ایرانی کارشون راحت تر میشه اگه فقط حمایتشون کنیم نه اینکه شخصا ابراز دشمنی کنیم
  • مبارز ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    ما اماده جگ هستيم چه امسال چه چند سال ديگر خدا را شكر كنيد طرف مقابل مذاكره كننده اقاي ظريف هستند والا اگر اقاي احمدي نژاد بود ما خيلي وقت پيش جنگ را شروع كرده بوديم
  • حسین ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    ملتی که هر خانواده یک شهید داده محال که بااین حرفها بترسه ما پیرو ولایت ورهبرانقلابمون هستیمجانم فدای رهبر
  • ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    مررررررررگ بر امریکا
  • ایرج ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    واقعا آدمهای غیرقابل اعتمادی هستن'هرچه قدر کوتاه بیاییم پررو تر میشن'منتظر می مونیم تا آخر مذاکره که چی ازش در میاد اگه چیزی که دیپلمات‌های ما میگن باشه که خوبه و امریکایی ها هم واق واق کردن اگه غیراین باشه دوباره بیاییم غنی سازی را ادامه بدیم اونوقت خودشون به غلط کردن میفتن'درهر دو صورت غیر قابل اعتماد هستن و باید از موضع قدرت با اونا حرف زد
  • ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    سردار جنگی و سردار قلم شنیده بودیم اما متاسفانه این یک قلم را کم داریم
  • فراشبندی ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    تعجبم از مسئولین چرافرمایشات مقام معظم رهبری را درک نمیکنند
  • ali ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    درود بر رهبر معظم.من یک شخص ایرانی هستم و فقط از طرف خودم صحبت میکنم.امید من بعد از خدا فقط و فقط ایده وتدبیر رهبر بزرگواره.اوباما اگر جرات نظر دادن دارد در کشور خودش که پلیس امریکا دارد هم رنگهای اوباما را میکشد نظر بده و یک دفاعی از اونا بکنه.در ضمن بکار گیری ادبیات تهدید امیز امریکا ناشی از خود برتر بینی نیست.ناشی از اینکه متاسفانه بر خلاف سخنان رهبر هیئت اعزامی از خودش ضعف نشان داد و روی قدرت مردم حساب نکرد.
  • ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    شما الان جوش کردی ناراحت شدی کمی ساکت باش و یک لیوان آب خنک بخور آروم میشی
  • ناشناس ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    تا آلان براي ما ثابت شده است كه مقامات آمريكايي خود گنده بين هستند و هيچ غلطي نميكنند و ثبات شخصيتي هم ندارند.
  • ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    جناب توجیه الدوله کار چه کسانی رو ماله میکشی. دیدیم علیرغم ادعای غلط بودن فکت شیت آمریکایی در توافق ژنو و منتسب کردن آن برای مصارف داخلی عینا همان فکت شیت درست از آب در آمد. حالا هم که روسها و فرانسویها درستی فکت شیت آمریکاییها رو تایید میکنند و از طرفی دولت بدون دلیل موجهی از انتشار فکت شیت طفره میرود چشم بسته کار دولت مورد علاقتو که هیچ مثل ... گستاخی حاکمان فعلی آمریکایی رو توجیه میکنی! حالا خوبه عیار تحلیلهای امثال شما در توافق ژنو برای همه روشن شده و دست برنمیدارید. عجب پوست کلفتی دارید اگه من جای شما بودم تا سالیان سال سر بلند نمیکردم و اجازه تحلیل سیاسی به خودم نمیدادم!
  • ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    خوب درک میکنند ولی آن چیزی که از نظر رهبری ارزشمند است از نظر ایشان بی ارزش است
  • ناسناس ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    مرگ بر آمریکا
  • ناشناس ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    جانم فدای رهبر
  • ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    خطاب به دولتمردان آمریکایی گفتند: اولاً غلط می کنید. ثانیاً همانطور که در زمان رئیس جمهور قبلی آمریکا هم گفتم، دوران بزن و در رو تمام شده است و ملت ایران کسی را که بخواهد به او تعرض کند، رها نخواهد کرد.
  • رهرو ولایت ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    سخنان مقامات آمریکایی فقط مصرف داخلی دارد و ملت ایران به فضل خدا و زیر سایه ولایت آقا امام زمان و رهنمود های حکیمانه آیت الله خامنه ای از هر فتنه و شری در امان خواهد بود .
  • ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    ما به انرژی هسته‌ای دست خواهیم یافت همان چیزی که برازنده ماست اما قدرت در جای دیگری نهفته است قدرت در دل بسیجیان است آوینی
  • علی ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    تهدید میکنن که مثلا ایران و ملت عزیز ایران را بترسانند برو با با جون تو (آمریکا ) این کاره نیستی 40 ساله میخوای بزنی آخرش هم مشقی ول میکنی
  • علیرضا ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    فقط باید به جوجه فوکولی آمریکا جو بایدن بگم هنوزازمادرزاییده نشده به ایران حمله بکنه مگه مامردیم که میخوای سرتو عین اسب وگاو بندازی بیای ایران حمله کنی زرررررررررررررررت وپررررررررررررررت نگو پیرخرفت کثافت اول برو ببین پدرمادرت کین بعدا حرف ازجنگ بزن اونقدرتوی کوچه بابچه ها بااسلحه اسباب بازب بازی کرده توهم برش داشته
  • ایرانی غیرتمند ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    باچه زبانی باید تذکر داد بابا آمریکا قابل اعتماد نیست .
  • صفا ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    تنها راه چاره درگیری مستقیم با آمریکا است آمریکا بعداز اشغال عراق وافغانستان ضربه جانی ومالی زیادی خورده است. حالا مدتی است با همکاری غربی ها بخصوص فرانسه با تزویر جنگ های نیابتی راه انداخته واز این طریق نیات پلید خودرا با کمک نوکران خود درمنطقه پیاده کرده وتقریبا پیروز هم شده است. واگر ایران دست روی دست هم بگذارد شاهد ترک تازی آمریکا و حاکمان بی لیاقت شیوخ اعراب می باشد وآینده نچندان دور این گونه اعمال آمریکا شدیدا بضرر مقاومت وایران تمام میشود . ایران نباید با اعراب خودرا درگیر کند چون ملتها ودولت های اعراب برعلیه ایران متحد میشوند تنها راه چاره ایجاد وکشاندن آمریکا به درگیری وباتوقیف بعضی از کشتیها درتنگه خلیج فارس . آن موقع کشورهای اعراب هم نمیتوانند بهانه داشته باشند وملتها هم بر علیه آمریکا قیام خواهند کرد در ضمن مذاکرات آمریکا درمورد انرژی هسته ای با ایران هم یک ترفند ومشغول کردن وانحراف ذهن ایران از منطقه است.
  • بت شکن ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    این جنگ چیزی نیست که امریکا فکر میکنه واز اون حرف میزنه چون اطمینان داشته باشه که اینجا ایران با کشور های دیگه فرق هایی داره که حمله به کشور مان را بامشکلات جهانی مواجه میکنه پس ندانسته صحبت از جنگ نکند که ما ایرانیان از دوران و قرون های متمادی به شجاعت شهره ایم و از جنگ هراسی نداریم.
  • امیر پاشا ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    بابا آخه کدوم امام یا پیامبر با دشمنان دیپلماتیک حرف زده که شما اینجوری حرف میزنید مثل مرد انقلابی حرف بزنید در برابر تهدید تهدید کنید در برابر تحریم تحریم کنید یه ذره غیرتی و لوتی عمل کنید حالم از سیاست خارجی این دولت به هم میخوره
  • جمشید ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    به نام یگانه یاورم با سلام به قول احمدی نژاد عزیز بزرگترها از شماها هیچ غلطی نتونستند کنند. شماها که تازه از راه رسیدید وایستید عرقتون خشک بشه آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند امام خمینی (ره) وقتی ما برای ایران و اسلام سینه سپر می کنیم آمریکا شیطان است و کید شیطان ضعیف است. اللهم عجل لولیک الفرج ما آمریکا را زیر پا گذاشتیم و سفیرش را شوت کردیم.
  • ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    امریکا هیچ غلطی نمی کند
  • ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    بعدش تل آویو گورآویل میشه
  • ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    غلط می کنید و دوره بزن و در رو تمام شده است کدخدا بازی موقوف دنیا بیدار شده است از خواب خرگوشی تان بیدار شوید.
  • ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    غلط میکنند..
  • ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    من قصد حمایت از دولت رو ندارم ولی وقتی یک دولت داره یه کار حساس انجام میده حتما تذکر میگیره و طبیعیه در ضمن صحبت های آقا جنبه راهبردی داره اشتباه نگیرید
  • ابراهیم ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    باید تنگه هرمز را ببندیم تا این ملاعین بیان جلو اونوفت ببینیم چی میگن
  • احسان ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    وقتی رهبری گفتند:اولا شما غلط میکنید.باید به تکبیر مردم توجه میکردید که پر شوق بود.یعنی فقط با یک اشاره ی رهبری گوششونو میکشیم .بنده خودم هم به وجد اومدم.پیروزی در جنگ فقط به سلاح نیست.مسلما امریکا در صورت جنگ لطمه ی شدید خواهد خورد.
  • یا زهرا ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    من یک زن ایرانیم و برای دفاع از خاک میهنم گوش به فرمان رهبرم . جانم فدای مهدی زهرا
  • مسعود ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    شما امريكايي ها مثل سگ مي مونيد البته حيف سگ كه به شما ها نسبت داده بشه كه حيوان با وفاييه من از جنگ با امريكا استقبال مي كنم و ارزوي من هستش كه به زودي با از اين جا با تمدن امريكايي اشنا بشم و چند تا از اين سگا رو به جهنم بفرستم اقاي كري و اقاي خر كه زرررر زدي و اسمتو نمي دونم چييه كنار اون حيوون واستادي تو عكس از اين وحشي ها تو طول تاريخ زياد اومدن و رفتن امريكا هم روششون اما اين ايرانه كه مانده مي مونه و خواهد بود و پرچمشش تو طول تاريخ بالاسسسسسست خلاصه ما اماده ايم فقط مرد باشين سر حرفتون باشين بياين واسه جنگ البته غيرت زناي ما از مرداي شما بيش تره از قول فردوسي جوابتونو مي دم كه اي بيهوده مرد پرخاش جوي چنانت بكوبم به گرز گران كه پولاد كوبند اهنگران البته ببخشين توهين كردم چون من ايران مثل ناموسمه و اجازه نمي دم هيچ اشغالي اسمشو به دهن كثيفش جاري كنه
  • ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    منچستر سیتی؟:D
  • احمد ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    خوب جای تاسف داره ولی صحبت های مسولین وحشی امریکایی بی دلیل نیست. اونا از صحبت ها و کردار مسولین جدید دولت ایران دچار سوتفاوت شدن و غلط اضافی کردن فکر کردن حکومت ایران داره از ارمانهاش عقب نشینی میکنه. بنظرتون اگه دولتی داشتیم که هزینهای جاریش رو از مالیات تامین میکرد، حیف و میل های میلیاردی بی خودی از بیت المال رو حذف میکرد، تکیه به توان داخلی میکرد الان وضعیتمون این بود که سر دانش بومیون معامله کنیم!؟ هیچ کشوری مثل چین و روسیه دشمن امریکا نیستن ولی چرا اونا رو تحول میکنن؟ بخاطر قدرت اقتصادی و نظامیشون ایران باید در اقتصاد و تسلیحات قدرتمند باشه! اونم از نوع بازدارندش!
  • ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    تو منم کشتی داداش
  • ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    اونموقع مذاکره هم به این شکل نبود و تهدید می کردند که مثلا برسند به میز مذاکره دوجانبه. بحث رهبری هم همین است که حالا که دارید مذاکره می کنید دیگر چه مرض تان است؟ البته مرض شش لول بندان این است که دائم می خواهند فیگور شش لولشان را بیایند، مشکل هویتی دارند، هر کارشان بکنی ادا و اطوار خودشان را دارند مگر آنکه یا شش لولشان گرفته شود یا آموزش ببینند.
  • ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    سردا دیپلماسی توهمه.رابطه ما با امریکا مثل رابطه گرگ و میشه.
  • ناشناس ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    پس نتیجه میگیریم که خوشبین بودن به کدخدا اشتباه است و هرچقدر ما کوتاه بیاییم آنها از موضع تهاجمی خود دست بر نخواهند داشت !
  • ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    0 0
    ترسیدی پاشو زیرت خیسه
  • حسن فاضل نجف آبادی ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    0 0
    یک سر بیاد نجف آباد همه کوچه هاش بنام یک گل لاله است در حدود 300خانواده دو شهیدی نجف آباد داره ---- گفت کی رو از چی میترسونی مردک تو ما رو تهدید میکنی ((((ایرانیا دو قبله دارن کعبه برا عبادت کربلا برا شهادت )))) رهبری لب از لب وا کند کاخ سفید رو کاخ خون میکنیم ندیدی چطوری عراق رو دست پاچه کردیم که تسلیم تسلیمش رفت هوا میشه بگید اون صدام ملعون گور به گور شده حالا کدوم گوریهههههههههههههههه پس بپا از این غلطها دیگه ازت سر نزنه
  • ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    0 0
    وقتی ما امریکا رو تحدید میکنیم با این جمله ، پس چرا توقع داریم اونا ما رو تحدید نکنن؟
  • حسن فاضل نجف آبادی ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    0 0
    داداش اینا ما رو از چی میترسونند برند گم بشند
  • رضا ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    0 0
    اشتباهی منفی دادم.
  • هما ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    0 0
    اگر دشمنان این ملت گزینه هائی روی میز دارند ملت ایران هم گزینه هائی روی میز دارند که از جمله انان . شجاعت - شهامت - مسلمان - طالب شهادت- پیرو رهبری - متحد و مشت قوی در مقابل دشمنان - مقاوم در مقابل متجاوز و از همه بالاتر فرماندهی کل قوا سید علی را داریم که سایر ملت ها از ان بی بهره هستند.
  • غلامحسین مرادی عراقی ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    0 0
    ماییم و نوای بی نوایی . بسم ا . . . اگر حریف مایی وقتی دو تا سگ با هم آمیزش میکنند بچه هاشون میشند رییس جمهور و مقامات آمریکایی . اینها فقط پارس میکنند . جرات گاز گرفتن ندارند . دندوناشونو کشیدیم
  • ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    0 0
    با این رهبری و ملت شجاع و با عزت، کار امریکا و صهیونیسم بزدل ساخته است و الباقی دشمنان هم که بند نافشان به امریکا و صهیونیسم بند است فقط ما دلواپس سطحی نگری فوق العاده تیم ظریف هستیم طبعا با تذكرات مكرر رهبري به رعايت خطوط قرمز ... عجيب است كه تيم مذاكره كننده كاري كند كه با بحران مشروعيت مواجه شود!!!!!!!
  • ابراهیم ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    0 0
    تمام تلاشی آمریکا با متحدانش انجام دادندو جلسه گذاشتن و یا اتاق فکر تشکیل دادند و در رویا به ایران حمله کردند بریدند و دوختن همه اینها در یک جمله خنثی شد . رهبرم فرمودند آمریکائیها با متحدانش غلط و غلط میکنند
  • ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    0 0
    چون که اونا الان پای میز مذاکرن یک دوم هم اینکه این اونا هستن که میخوان به زور حقوق ما و ازمون بگیرن و ما هم مقابله به مثل میکنیم یعنی موشک جواب موشک سوم هم اینکه چه ربطی داره ما چون آدمای خوبی هستیم مرگ آدم بدا رو میخواییم ولی چن اونا آدم عوضین نباید مرگ کسی رو بخوان مثل پلیس که میتونه تفنگ حمل کنه ولی آدم بدا نباید تفنگ حمل کنن ها چی شد جفتشون که تفنگ دارن حمل میکنن پس چرا یکی خوبه یکی بده ؟؟!!
  • ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    0 0
    جناب ناشناس 21:00 شما اصلا قصد حمایت از دولت را ندارید !!!! کسی وقتی تذکر می گیرد که دارد مسیر را اشتباه می رود. دولت فکر می کند به "بهانه" توافق مجاز به انجام هر کاری هست.
  • اصغر ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    0 0
    بچه های جنوب شهر تهران منتظرتونن
  • حمیدرضازنگل ویرایش ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    0 0
    آمریکا جهان راگویم ازرو یای آمریکا همان دنیای آزادوپرازآلودگیهی که تاریخش همه ظلم استو پردرد به برده داری و حیوان گریها که اول بومیان بستندبه زنجیر زبس وحشیگری کردند به آنها همه پیروجوان رامثله کردند زمین وزندگی بردن ازآنها که آهنگ وترانه آن ضعیفان بیکباره همه غم شد بجانها سپس آن وحشیان وآن لئیمان دوباره ظلم کردند برسیاهان بقانونی سیاهان داغ کردن نهادن مهربرده برتن آن بیگناهان جهات اربعه ازهرکیان را بعنوان تمدن غصب کردن مثل شیطان که تا امروز خوی برده داری سرشته بردل آن نانجیبان ولی بااین همه مکرو سیاست نگشتند غالب ومنصور برایران جاویدان
  • ناشناس ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    0 0
    مرسی از حرفت خیلی حال کردم.امریکا انقدر داری میگی حمله من خودم دارم برا اون روز روز شماری می کنم.مردمان ایران همیشه اماده ی مبارزه با ظالمان هستن.
  • سینا ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    0 0
    از این جمله خوشم اومد سربازان و خلبانان و دریاداران و کماندو های امریکایی توصیه برای شما دارم.وقتی دارید برای حمله به ایران مییاد با خانواده خود خوب خداحافظی کنید.
  • ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    0 0
    آمراکایی ها نشون دادن که حرف زیاد میزنن.اما مرد نیستن خار و زبون شدن
  • وحید ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    0 0
    اگر جرات دارن حمله کنن تا بهشون نشون بدیم اینجا کشورهای دیگه نیست .... اینجا کشور شیران گورستان متجاوزان ..... بی وجودای شیطان پرست .....
  • وحید ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    0 0
    اگر جرات دارن حمله کنن تا بهشون نشون بدیم اینجا کشورهای دیگه نیست .... اینجا کشور شیران گورستان متجاوزان ..... بی وجودای شیطان پرست .....
  • احمد از تهران ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    0 0
    منفی دادن ها و پاسخ های اینچنینی انتظار میرفت اتفاقا
  • مهدی ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    0 0
    ناشناس 21 : 00 پسرم هنوز معنی تذکر رو نمیدونی ؟!؟!؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس