کد خبر 412912
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷

نوری مالکی معاون رئیس جمهوری عراق، روز سه شنبه تاکید کرد که عراق، همه نقشه‌هایی را که با هدف برانگیختن فتنه طائفه ای میان عراقی ها چیده شده بود، خنثی کرده است.

به گزارش مشرق، دفتر نوری مالکی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: معاون رئیس جمهوری، امروز در دفتر خود در بغداد با غسان الزواوی سفیر کویت دیدار و روابط دوجانبه و راه های توسعۀ آن ها به منظور تامین منافع ملت های دو کشور را بررسی کرد.

نوری مالکی در این دیدار، عمق روابط تاریخی میان عراق و کویت را عاملی مهم و پویا در استمرار روابط دو جانبه و گسترش آن دانست.

معاون رئیس جمهوری عراق، همچنین تصریح کرد: عراق، همه نقشه هایی که با هدف برانگیختن فتنۀ طائفه ای میان عراقی ها چیده شده بود، را خنثی کرد و اکنون قاطعانه تصمیم دارد تروریسم داعشی را نابود کند و ریشه های آن را به طور کامل بخشکاند.

الزواوی نیز در این دیدار، بر حمایت کویت از عراق در زمینه مبارزه با تروریسم تاکید و خاطر نشان کرد که عراق، چندی است که توانسته است روابط خود را با کشورهای منطقه و جهان بهبود بخشد و روابطی بر پایه احترام متقابل ایجاد کند.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    داعش به30 کیلومتری بغداد رسیده مشرق باز بنویس داعش تار ما ر شد بدترین خطرناکترین. مورد الان اخبار دروغ خود هیتلر وصدام با اخبار. دروغ همراهانش سقوط کردند پس خبر درست بنویس مشرق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس