آیت الله العظمی جوادی آملی بر حفظ آثار و آموزه های اسلام ناب و مکتب اهل بیت(ع) به وسیله مراجع عظام تقلید، بزرگان دین و علما و جامعه اسلامی تأکید کردند.

 به گزارش مشرق، آیت الله جوادی آملی در بازدید از ضریح حرمین عسگریین(علیهم السلام) که در قم برگزار شد، ضمن تسلیت وفات عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) بر حفظ آثار، ارزشها و آموزه های اسلام ناب و مکتب اهل بیت(ع) به وسیله مراجع عظام تقلید، بزرگان دین و علما و جامعه اسلامی تأکید کردند.

آیت الله جوادی آملی اظهار داشتند: در شرایط کنون که دشمنان برای از بین بردن اسلام ناب تمام تلاش خود را بکار بسته و از هر طریقی می­خواهند جلوی نفوذ اسلام ناب محمدی(ص) و آثار معصومین(ع) را بگیرند، حفظ این ارزشها و گسترش آن یک وظیفه است.

*تکفیریها تهدیدی برای اسلام ناب و حوزه های علمیه

این مفسرقرآن خاطر نشان ساختند: امروز اسلام با خطری بزرگتری به نام اندیشه و گروه تروریست تکفیرو داعش مواجه است­ و برای اسلام ناب، انقلاب و حوزه ها یک تهدید به شمار می رود برای همین منظور باید برای دفع این خطر به شکل های مختلف تلاش کرد و امروز احیاء آثار اهل بیت(ع) یکی از وظائف مهم برای مقابله با این تهدیدها است.

*قرآن و اهل بیت(ع) دو بال نجات امت اسلام

این مرجع تقلید گفتند: قرآن و اهل بیت(ع) دو بال نجات برای امت و جهان اسلامی به شمار می روند، از این رو این حفظ این دو بال از اهمیت بالایی برخوردار است.

حضرت آیت الله جوادی آملی اظهار داشتند: توفیق بزرگی نصیب حضرت آیت الله سیستانی در احیاء این آثار شد و امیدواریم روز به روز به توفیقات همه بزرگان دین برای احیاء ارزشهای دین افزوده شود.

لازم به ذکر است در ابتداء این بازید حجت الاسلام شهرستانی نماینده حضرت آیت الله سیستانی در قم گزارشی از رودند ساخت ضریح امامین عسگریین ارائه کرد.
{$sepehr_album_26009}

منبع: اسرا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    السلام علیکم یا اهل بیت نبوه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس