کد خبر 412690
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در صورتی که پاسخ درباره پروژه هتل اسپیناس داده نشود از شهردار طرح سوال می‌کنم.

 به گزارش مشرق، ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، در یکصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای شهر تهران به پروژه احداث هتل اسپیناس (بهرود) و تخلفات صورت گرفته در آن گفت: اسفند سال 93 تذکری درباره پروژه ساخت هتل اسپیناس مطرح کردم و در حالی که بیش از 45 روز است درباره آن به شهردار نامه زده‌ام اما هنوز پاسخی به دستم نرسیده است.

وی افزود: شهردار سابق منطقه 2 در ملاقات با بنده اعلام کرد احساس می‌کنم در این پروژه 300 متر اضافه بنا اتفاق افتاده! همین شهردار به منطقه حساس دیگری از شهر منتقل شده که جا دارد از شهردار تشکر کنیم که اینقدر به حرف‌های اعضای شورا اهمیت می‌دهد!

اسماعیل دوستی عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران که عضو یکی از ادارات کل ماده 100 است گفت: پرونده این پروژه و پروژه پاساژ علاءالدین در اداره کل کمیسیون ماده صدی که بنده در آن عضو هستم است.

وی افزود: درباره تخریب علاءالدین با کسی تعارف نداریم و از شورای شهر می‌خواهیم پای آن بایستد اما آنچه درباره شهرداری منطقه 2 و پروژه اسپیناس به کمیسیون ماده 100 ارجاع شده مربوط به ساخت یک طبقه استخر با سقف معلق و یا سبک است.

دوستی خاطرنشان کرد: خلافی که گفته می‌شود در پروژه مذکور نیست و دو طبقه به ساختمان اضافه نشده است بلکه مالک تراکم را از سطح به ارتفاع داده است. دوستان حتی یک اپسیلون هم شک نکنند که دوستی خلاف نمی‌کند.

قناعتی در  ادامه توضیحات دوستی گفت: پاسخی درباره پرسش بنده نیامده و اگر این پاسخ به دستم نرسد طرح سوال می‌کنم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس