کد خبر 412341
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷

جالوروسی و نراتزوری جزو تیم‌هایی هستند که ممکن است به خاطر نقض قوانین اتحادیه فوتبال اروپا از سوی نهاد حاکم بر فوتبال قاره سبز مجازات شوند.

به گزارش مشرق، گروهی از رسانه‌های ایتالیایی اعلام کرده‌اند که اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) امروز یا فردا (سه‌شنبه) چند تیم ایتالیایی از جمله اینتر و رم را به خاطر تخطی از قانون بازی جوانمردانه مالی جریمه می‌کند.

طبق این گزارش‌ها رقمی که دو باشگاه رم و اینتر صرف خرید بازیکن کرده‌اند بالاتر از حدی است که قانون بازی جوانمردانه مالی برای آنها در نظر گرفته است.

به گزارش نشریات رپوبلیکا و گاتزتادلواسپورت، یوفا حداکثر تا فردا مجازات‌هایی که برای تیم‌های دوم و هشتم حال حاضر جدول رده‌بندی سری A در نظر گرفته شده را اعلام خواهد کرد که مجازات اینتر پرداخت جریمه‌ای نقدی بین 6 تا 8 میلیون یورو و کاهش سقف تعداد بازیکنان خارجی این تیم از 25 بازیکن به 21 بازیکن خواهد بود. همچنین این احتمال وجود دارد که برای نراتزوری محدودیت‌هایی در خرید بازیکن در بازار تابستانی نقل و انتقالات در نظر گرفته شود که قدرت خرید این تیم را کاهش می‌دهد.

در همین حال برای رم هم ممکن است جریمه‌ای همچون محروم شدن از دریافت پاداش کسب سهمیه لیگ قهرمانان یا لیگ اروپای فصل آینده در نظر گرفته شود.

رپوبلیکا همچنین از میلان، لاتزیو و فیورنتینا به عنوان دیگر تیم‌هایی که ممکن است با مجازات یوفا روبه‌رو شوند نام برده و اعلام کرده است که کارلو تاوکیو، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا به زودی با میشل پلاتینی وارد مذاکره می‌شود تا برنامه‌های خود را برای احیای فوتبال ایتالیا به رئیس یوفا توضیح دهد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس