کد خبر 412054
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

رییس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال، گفت: مدرک مربیگری خاکپور برای هدایت تیم امید معتبر است و او هیچ مشکلی برای ادامه کار خود ندارد.

به گزارش مشرق، محمد احسانی گفت: مدرک خاکپور مربوط به فوتبال آمریکا است و مانند مدرک افشین قطبی است. او هم مانند قطبی می تواند در تیم امید مربیگری کند و هیچ مشکلی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: مدرک خاکپور از نظر کمیته آموزش اعتبار دارد و مدرک او بسیار معتبر است. کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا هم این مدرک را قبول دارند و هیچ مشکلی وجود ندارد.

رییس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال، گفت: خاکپور بازیکن ملی بوده و در جام جهانی بازی کرده و از اظهار نظر هایی که در مورد خاکپور شد به خصوص از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا تعجب می کنم.

وی در خصوص انتخاب جواد نکونام به عنوان مربی تیم ملی در حالی که کارت مربیگری دریافت نکرده است، گفت: انتخاب مربی تیم ملی برعهده مسئولان فدراسیون و سرمربی تیم است و ما نمی توانیم در خصوص برخی افراد اظهار نظر کنیم. اگر کسی خواست کارت مربیگری بگیرد، در خدمت آنها هستیم. وظیفه اصلی ما ارتقا سطح علمی مربیان است.

رییس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در خصوص انتقاد یحیی گل محمدی از کمیته آموزش و اینکه این کمیته فدراسیون در خواب است، گفت: گل محمدی یکی از مربیان با اخلاق و بسیار خوب است و نظر خودش را داده است. گل محمدی در همین کمیته آموزش مدرک گرفته و قطعا اگر فعالیت های ما را از طریق سایت فدراسیون بررسی کند، نسبت به کار های این کمیته آگاه تر خواهد شد.

وی تاکید کرد: 27 اردیبهشت همایش بزرگ بانوان در رابطه با دانش افزایی با مدرس آلمانی برگزار می شود و بعد از آنهم کلاس دیگری داریم با حضور مدرسان برتر دنیا برگزار خواهد شد. لوپز بهترین مدرس فوتسال جهان در مشهد کلاس برگزار می کند.

رییس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال، گفت: قطعا هر مربی که پله پله بالا برود قوی تر عمل می کند و پیشنهاد من این است که جوانان فوتبال به صورت اصولی وارد حرفه مربیگری شوند. البته برخی اوقات چهره هایی هستند که می توانند خیلی سریع کار خود را شروع کنند که آنها استثنا هستند.

احسانی در رابطه با وضعیت مربیگری بازیکنانی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند، اظهار کرد: طبق قانون فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا بازیکنانی که در جام جهانی بازی کرده اند یا سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند یا کارشناس تربیت بدنی هستند، نیازی برای حضور در کلاس های مربیگری D ندارند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس