کد خبر 411993
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰

یک کارشناس سازمان هواشناسی از آغاز بارش باران از اواخر وقت امروز در تهران خبر داد و گفت: وزش باد برای تهران در سه روز آینده پیش بینی شده است.

 به گزارش مشرق، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز برای غرب و شمال غرب بارش باران و رگبار و رعد و برق و همچنین برای مناطق مستعد تگرگ پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه امروز برای جنوب غرب، شرق و شمال شرق نیز بارش پراکنده باران داریم، گفت: بارش‌ها دوشنبه به شمال غرب و سه شنبه به شمال غرب و غرب کشیده می‌شود. همچنین باید بگویم سه شنبه بارش پراکنده باران در دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل شمال پیش بینی شده است.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امروز برای همدان، قم، قزوین، تهران، سمنان وزش باد پیش بینی شده است، افزود: امروز در اواخر وقت بارش پراکنده برای تهران رخ می‌دهد که این امر برای سه شنبه نیز به شکل رگبار رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

گودرزی بیان کرد: بیشینه دمای امروز تهران 32، کمینه صبح 19 و فردا نیز به همین شکل خواهد بود. درواقع تغییرات دمایی برای تهران نخواهیم داشت و هوای تهران در شرایط فعلی گرم خواهد بود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بابا گله ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    0 0
    اگر باران بارید هر وقت هوا شناسی گفت میباره بدونین نمیباره نه اینکه میباره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس