کد خبر 411335
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸

«کلاه قرمزی» به بهانه روز پدر، قسمت تازه‌ای از مجموعه خود را با حضور همه عروسک‌هایش روی آنتن شبکه دو سیما می‌برد.

به گزارش مشرق، شبکه دو سیما مصادف با ولادت امام علی (ع)، 11 و 12 اردیبهشت ماه فیلم‌های سینمایی و ویژه برنامه‌هایی مانند «زیر سایه شما»، «دو درصد»، «کلاه قرمزی»، «فیتیله، عیدا تعطیله» پخش می‌کند.

ویژه برنامه «کلاه قرمزی» جمعه از ساعت 21 و 40 دقیقه با حضور همه عروسک‌هایش روی آنتن شبکه دو می‌رود.

به همین مناسبت « عموهای فیتیله‌ای» شنبه، 12 اردیبهشت هم برنامه خواهند داشت. آنها از ساعت 14 با اجرای نمایش‌های جذاب و ترانه‌های شاد به استقبال سالروز ولادت با سعادت امام علی (ع) می‌روند.

شبکه دو همچنین به مناسبت ولادت با سعادت امام علی (ع)، روز پدر و روز معلم برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده که برخی به صورت ویژه‌برنامه تولید می‌شوند و بعضی دیگر همان برنامه‌های همیشگی هستند که با حال و هوای متفاوت تری روی آنتن می‌روند.

پخش 17 فیلم کوتاه در قاب «دو در صد»

شبکه دو به بهانه هفته کارگر و همزمان با سالروز ولادت امیرالمومنین (ع) و روز پدر و روز معلم 17 فیلم کوتاه صد ثانیه‌ای را روی آنتن می‌فرستد.

از میان این آثار می‌توان به انیمیشن «پدر» اثر محمدرضا خردمندان، فیلم «فرزندم» با بازی بهروز شعیبی، «مدرسه ایران» ساخته کوروش شاملو، «سفارش خدا» کاری از علی سیفی، «سایه‌ای برای پدرم» اثر فرزاد مرادی، «درنگ» به کارگردانی محمدرضا خردمندان، «مثبت بی نهایت» فیلمی از وحید عابدینی، «پدر من یک قهرمان است» ساخته محمدعلی کنارکناری و .. اشاره کرد.

فیلم صد ثانیه‌ای «با من حرف بزن» ساخته علیرضا احمدی هم در هفته جاری در جدول پخش شبکه دو قرار گرفته است.

در هفته جاری فیلم کوتاه «منتظرت بودم» کاری از وحید مباشری و «مردان آهنین» ساخته احسان بیگلری هم در قاب دو درصد تلویزیون به نمایش گذاشته می‌شود.

فیلم کوتاه «کنترل شد» به کارگردانی اعظم ذوقی، «سندان» ساخته محمد تقی استیری به مناسبت هفته کارگر از برنامه دودرصد روی آنتن می‌روند.

«دو درصد» با پخش فیلم‌های کوتاه «گذشت» ساخته نیما قپانوری، «مدرسه عشایر»، «پدرانه» و «شکسته در چشم باد» نیز بخش‌هایی از ایثار و تلاش معلمان ایران اسلامی را به نمایش می‌گذارد.

شبکه دو فیلم‌های 100 ثانیه‌ای را با موضوعات اخلاق، فرهنگ کتابخوانی، محیط‌زیست، سبک زندگی اسلامی‌ایرانی، خانواده، ‌صرفه جویی، جمعیت، مناسبت‌های مذهبی و ملی در قالب قاب «دو در صد» به روی آنتن می برد.

«دو در صد» حاصل همکاری دبیرخانه جشنواره صد و شبکه دو است و روزانه در 3 باکس 9:30، 17:30 و 23:30 روی آنتن تلویزیون می‌رود.

برنامه‌های گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو هم به مناسبت روز پدر و روز معلم منعطف خواهند شد و در همین راستا «عصر خانواده» و « زنده باد زندگی» با حال و هوای متفاوت تری پخش خواهند شد.

پخش مستند «مسافر آفتاب» و فیلم‌ها و انیمیشن‌های «ماشین‌ها»، «کفش»، «تلفن»، «زیر یک سقف»، «مردی به سان باد» و «بل و سباستین» نیز از شبکه دو سیما به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی (ع) پخش خواهند شد.

مستند «مسافر آفتاب» به کارگردانی سیداشرف طباطبایی شنبه - 12 اردیبهشت - از ساعت 19 روی آنتن می‌رود. این مستند به بهانه روز معلم پخش می‌شود و در آن به اندیشه‌های شهید مطهری از نگاه مسلمانان اندونزی پرداخته می شود.

انیمیشن «ماشین ها 2» جمعه 11 اردیبهشت ساعت 9 در قالب سینما صبحانه پخش می شود، همچنین فیلم «بل و سباستین» نیکلاس ونیر نیز همان روز از ساعت 17 و 30 دقیقه روی آنتن می رود.

شبکه دو 11 اردیبهشت فیلم تلویزیونی «زیر یک سقف» به کارگردانی احمد کاوری را روی آنتن می برد، این فیلم با بازی شهره لرستانی ، پورانداخت مهیمن ، خشایار راد ، فریبا طالبی ، سمیرا حسینی ، حسام حمیدی ، آوا کاوری و محمد حاتمی در گروه فیلم و سریال شبکه دو تولید شده و درباره دو خانواده متفاوت است که به‌دلیل یک کلاهبرداری مجبور می‌شوند برای مدتی با یکدیگر زیر یک سقف زندگی کنند.

این فیلم از ساعت 23 و 55 دقیقه پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «تلفن» به نویسندگی و کارگردانی کارگردانی محسن دامادی شنبه 12 اردیبهشت از ساعت 17 و 30 دقیقه در شبکه دو پخش می شود.

این فیلم در گروه فیلم و سریال شبکه دو تولید شده و درباره نوجوانی است که در حسرت خرید دوچرخه به سر می‌برد، او گوشواره‌­ای پیدا می‌کند و همین اتفاق ماجراهای تازه‌ای را برای او به همراه دارد.

فیلم سینمایی «مردی به سان باد» به کارگردانی پائولو بیالچینی محصول ایتالیا هم روز پدر از ساعت 23 و 55 دقیقه پخش می شود.

از میان ویژه برنامه ها می توان به «زیر سایه شما» اشاره کرد که در سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر با اجرای محمد سلوکی روی آنتن شبکه دو می‌رود.

مجتبی کشاورز «زیر سایه شما» را برای گروه امور اجتماعی شبکه دو تهیه می کند؛ این برنامه جمعه ساعت 21 در شبکه دو آغاز می شود و پخش آن شنبه در ساعت های 11:10، 13:30، 16:20و 21:40 ادامه خواهد داشت.

تجلیل از معلم های فداکار، گفتگو با بازیگران، ورزشکاران و خوانندگان مطرح همچون امین تارخ، کامران تفتی، الهام پاوه نژاد، برانکو ایوانکوویچ، علی رضا رضایی و.. از دیگر بخش های این برنامه تلویزیونی خواهند بود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس