کد خبر 411330
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: بازیکنم به دلیل اینکه به من گفت حالم بد است و نمی‌توانم وضعیت راه‌آهن را اینگونه ببینم، قصد تعویضش را گرفتم.

به گزارش مشرق، فرهاد کاظمی پس از پیروزی دو بر یک راه‌آهن مقابل سایپا اظهار داشت: فشار روحی روانی زیادی روی ما بود و همین مسئله کار را برای ما بسیار دشوار می‌کرد اما خوشبختانه توانستیم بازی خوبی انجام دهیم و در پایان سه امتیاز را از آن خود کنیم.

وی در مورد اعتراض‌های کادر فنی سایپا به داور تصریح کرد: از ما در سه بازی 7 امتیاز گرفتند، اما اعتراضی نکردیم و صحبتی انجام ندادیم.

سرمربی راه‌آهن در مورد اینکه آیا از درگیری پس از بازی مطلع شد یا خیر، گفت: من از رختکن متوجه شدم که درگیری‌هایی به وجود آمده، در مورد پنالتی هم باید بگویم که داور خطایی گرفت که هیچ برخوردی صورت نگرفته بود و اتفاق خاصی رخ نداد.

کاظمی در خصوص علت تعویض عظیمی که در دقیقه 53 وارد بازی زمین شده بود و در دقیقه 76 بار دیگر او را از زمین بیرون کشید، گفت: عظیمی به من گفت که حالم بد است و حالت تهوع دارم و نمی‌توانم بازی را ادامه بدهم. او گفت که نمی‌توانم شرایط راه‌آهن را ببینیم که دارد شکست می‌خورد و دارد سقوط می‌کند.

وی در مورد اینکه آیا او سر این بازیکن فریادی زده بود، گفت: من فریادی نزدم، به او گفتم که تو باید بازی کنی و به شرایط تیم کاری نداشته باشی، اما به هر حال بازیکن جوان است و چنین تصمیماتی را می‌گیرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس