سرمربی تیم فوتبال سایپا در دقیقه 90 از زمین بازی اخراج شد و در حالی که از این موضوع ناراحت بود ضربه‌ای را به بطری آب زد.

به گزارش مشرق،‌ نیمه دوم دیدار تیم‌های فوتبال راه‌آهن و سایپا با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بود به گونه‌ای که راه‌آهن به دنبال حفظ برتری خود بود و چشم به ضد حملات دوخته بود و در طرف مقابل سایپا هم حملات نصفه نیمه روی دروازه شاگردان فرهاد کاظمی داشت که در پایان دو تیم نتوانستند به گلی برسند و بازی با همان نتیجه 2 بر یک به سود راه‌آهن به پایان رسید.

* ایوانویچ در دقیقه 73 خطایی را روی علی زینالی بازیکن سایپا انجام داد که باعث شد بازیکنان سایپا صاحب موقعیت پنالتی شوند اما ابراهیم شکوری بازیکن چپ پای این تیم نتوانست دروازه سایپا را برای بار دوم باز کن و نیز ننزیچ درواره راه‌آهن را نجات داد.

* علیرضا عظیمی که در دقیقه 53 به جای عباس محمدرضایی وارد زمین مسابقه شده بود با تصمیم فرهاد کاظمی در دقیقه 76 بیرون آمد و میلاد ابطحی جای او را گرفت. تعویض عظیمی باعث شده بود که این بازیکن ناراحت شود و چندین بار هم بر سر خود کوبید.

* داور این دیدار علیرضا فغانی بود که در نیمه دوم 2 بار زمانی که راه‌آهنی‌ها در ضد حمله قرار داشتند توپ به او برخورد کرد و مانع از ادامه حمله شاگردان فرهاد کاظمی شد.

* در دقیقه 90 داور مسابقه به علت اعتراض مجید جلالی به قضاوت او سرمربی سایپا را از کنار زمین مسابقه اخراج کرد که این مسئله با ناراحتی جلالی همراه شده بود و او ضربه‌ای را به بطری آبی که کنار زمین قرار داشت زد و پس از آن هم قصد نداشت تا کنار زمین را ترک کند و به ادامه بحثش با داور می‌پرداخت که در نهایت با اصرار کمک داور این امر صورت گرفت.

* پس از اخراج جلالی از زمین بازیکنان سایپا نسبت به اینکه مأموران نیروی انتظامی مجید جلالی را به بیرون از ورزشگاه هدایت کردند معترض بودند و درگیری بین آنها و مأموران نیروی انتظامی به وجود آمد.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس