کد خبر 410815
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

طرح امنیتی ضاحیه بیروت که از دیروز آغاز شده است، به تدریج افزایش پیدا کرده و روند کامل اجرای آن از هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش مشرق، روزنامه لبنانی السفیر، طرح امنیتی ارتش لبنان از دیروز در ضاحیه جنوبی بیروت آغاز شده است، در جریان این طرح نیروهای ارتش و امنیت داخلی لبنان در خیابان‌های اصلی و فرعی منطقه مستقر شده ‌اند و عناصر تحت تعقیب به علت جرم های مختلف را جستجو می‌ کنند.

روزنامه السفیر در این رابطه با اشاره به فعالیت‌های امنیتی روز گذشته تصریح کرد که اقدامات دیروز تنها برای روز اول تدارک دیده شده بود و این طرح به صورت تدریجی در طی روزهای آینده  روند رو به رشدی به خود خواهد دید، به‌ گونه‌ ای که انتظار می‌رود بعد از یک هفته اجرای آن کامل شود. طرح مذکور شامل تعقیب متهمان و انهدام شبکه‌های جعل، قاچاق و ترویج مواد مخدر و توقف تخلفات رانندگی و اجرای قانون راهنمایی و رانندگی جدید است.

استقبال حزب الله از طرح امنیتی ضاحیه

نهاد المشنوق وزیر کشور لبنان امروز قرار است برای نظارت بر روند اجرای این طرح از محلات ضاحیه بازدید کند. انتظار می ‌رود وفیق صفا مسئول یگان هماهنگی حزب‌ الله لبنان در استقبال از المشنوق حاضر شود. حزب‌الله لبنان ضمن اعلام خرسندی از اجرای این طرح امنیتی از انجام این دیدار نیز استقبال کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس