کد خبر 410431
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

سرمربی قرمزهای آنفیلد تاکید کرد تیمش فصل آینده می‌تواند برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس بجنگد.

به گزارش مشرق، لیورپول در هفته‌های اخیر و پس از آن که از کورس قرار گرفتن در بین چهار تیم لیگ برتر جا ماند و در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس هم مقابل آستون‌ویلا نیز حذف شد، مورد انتقادهای بسیاری قرار گرفته است.

برندان راجرز که می‌توانست به همراه قرمزها در فصل گذشته به قهرمانی برسد اما در هفته‌های پایانی آن را از دست داد و در نهایت هم به رتبه دوم رسید، بر این باور است که تیمش می‌تواند فصل آینده برای کسب عنوان قهرمانی بجنگد.

لیورپول که در این هفته از رقابت‌های لیگ میهمان هال سیتی است، در حال حاضر با ۵۸ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفته است. هال سیتی هم با ۳۱ امتیاز شانزدهم است و برای رسیدن به رده‌های بالاتر تلاش می‌کند.

راجرز در مورد شرایط تیم و امیدهایش برای فصل آینده گفت: امید زیادی برای فصل آینده داریم. می‌خواهیم بار دیگر برای کسب قهرمانی بجنگیم. هیچ شکی در این زمینه ندارم. تابستان پیش رو برای ما اهمیت بسیار بالایی دارد. باید به دنبال بازیکنانی باشیم که به آنفیلد بیایند و به ما کمک کنند تا بتوانیم به اهدافی که داریم دست پیدا کنیم. بیش از اندازه انگیزه دارم. دوست دارم قهرمان شوم و فکر نمی‌کنم جایی بهتر از لیورپول برای کسب قهرمانی پیدا کنم. به این که در این تیم بتوانم قهرمانی کسب کنم علاقه دارم و به این باشگاه پایبندم.

امروز بیست و پنجمین سالگرد آخرین قهرمانی لیورپول در لیگ انگلیس است. بسیاری از هواداران این تیم بر این باورند که با توجه به نمایشی که این تیم در فصل جاری داشته است، کسب عنوان قهرمانی تا چند سال دیگر عقب افتاده است اما راجرز نظر دیگری دارد. او در این باره هم گفت: همه ما از این که نتوانستیم برای کسب جام قهرمانی در این فصل بجنگیم ناراحت و ناامید هستیم. البته روزی که سرمربی لیورپول شدم، زمان زیادی بود که این تیم قهرمان نشده بود. تیم در رده هشتم قرار داشت و هیچکس در مورد کسب قهرمانی حرفی نمی‌زد. پس از آن بود که پیشرفت کردیم و لیورپول به تیمی بدل شد که برای قهرمانی همه را به چالش کشید اما ناراحتیم که در این فصل نتوانستیم این طور باشیم. تنها کاری که اکنون می‌توانیم انجام دهیم این است که همه چیز را بپذیریم. برای رسیدن به قهرمانی در سال‌های آینده باید بجنگیم. باید به دنبال بازیکنانی باشیم که بتوانند ما را به سطح بالاتری ببرند. باید راهی بیابیم که از این شرایط بیرون برویم.

لیورپول فصل گذشته و در همین مقطع ۷۴ امتیاز کسب کرده بود اما این تیم اکنون و با همین تعداد بازی ۵۸ امتیازی است و رسیدن این تیم به رتبه چهارم جدول برای راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا هم کمی دور از ذهن است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس