این جوابیه در شرایطی برای مشرق ارسال شده است که خبرنگار ما، پیش از انتشار گزارش، با روابط عمومی استانداری قم تماس گرفته و خواستار ارائه پاسخ به این ابهامات شده بود، اما مسؤولان استانداری اعلام کردند که پاسخ پرسش‌های شما پس از رؤیت گزارش، بصورت مکتوب داده خواهد شد.

گروه سیاسی مشرق - در پی انتشار گزارشی در مشرق با عنوان "چرا استاندار قم اتهام ساخت‌ مجتمع تجاری آسمان را تکذیب نمی‌کند؟حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش، استاندار قم با ارسال جوابیه‌ای، توضیحاتی در پاسخ به پرسش‌های مشرق، مطرح کرد.


زمین پروژه آسمان مربوط به قبل از انقلاب است

جوابیه زیر، حسب ماده 23 فصل ششم قانون مطبوعات کشور، عیناً منتشر می‌شود:


بسمه تعالي

مدير مسؤول محترم سايت مشرق‌نيوز
موضوع: جوابيه
سلام عليكم

(وَمَا أُبَرِّئُ نَفْسِي ۚ إِنَّ النَّفْسَ لَأَمَّارَةٌ بِالسُّوءِ إِلَّا مَا رَحِمَ رَبِّي ۚ إِنَّ رَبِّي غَفُورٌ رَحِيمٌ) «سوره يوسف آيه 53»

با احترام

پيرو انتشار مطلبي با عنوان ''چرا استاندار قم اتهام ساخت مجتمع تجاري آسمان را تكذيب نمي كند؟'' به تاريخ 6 ارديبهشت ماه 94 ضمن تقدير و تشكر از سايت وزين مشرق‌نيوز كه مسأله را اين گونه آغاز كرده اند و نظر به ضرورت شفاف سازي و تنوير افكار عمومي از اين موضوع، دستور فرماييد نسبت به درج توضيحات ذيل درسايت مذكور اقدام لازم معمول گردد:

1- زمين اين پروژه به عنوان ملك شخصي اينجانب و مربوط به سال هاي قبل از انقلاب اسلامي  مي باشد كه مداركش موجود و گواهي بر آن است كه در آن ايام به صورت باغچه و در حاشيه شهر  قرار داشته و اكنون به لطف پروردگار بهترين جاي شهر واقع شده است.

2- كارهاي مربوط به اخذ مجوز ساخت و ساز بر روي ملك ياد شده، از حدود يك دهه قبل و متعلق به دوراني است كه اينجانب فاقد مسؤليت دولتي و اجرايي در قم بوده ام. بنابراين ارتباط دادن آن به بحث سوء استفاده از مقام و رانت دولتي و هرگونه تباني با شهرداري و شوراي شهر فعلي قم، كاملاً بي اساس، خلاف واقع و قابل پيگيرد قانوني است.

3- به محض مطرح شدن نام اينجانب به عنوان گزينه استانداري قم در ابتداي دولت يازدهم، تمامي اختيارات و مسائل مربوط به اين پروژه، به بنياد تعاون ارتش واگذار گرديده و در طول اين مدت حتي يك كلمه هم راجع به مسائل اين ساختمان با هيچ كدام از مسؤولين شهرداري و شوراي شهر صحبت نكرده ام.

4- اينجانب در طول دوران استانداري، هر گونه فعاليت اقتصادي را رها كرده و شبانه روز به امورات استان، «كه غير از آن هم ممكن نمي‌باشد» مي پردازم.

5- در ابتداي انتصابم به عنوان استاندار، ليست كليه و اموال و دارايي هاي خود از جمله اين پروژه را به مبادي ذيربط اعلام نموده ام.

زمین پروژه آسمان مربوط به قبل از انقلاب است

6- مؤيد نكات فوق مصاحبه جناب آقاي آتش‌زر، رئيس سابق شوراي شهر قم و ريس كميسيون برنامه و بودجه شوراي شهر فعلي با پايگاه اطلاع رساني قم نا با عنوان "مجوز ساختمان صالحي‌منش مربوط به سال 86 است؛ استاندار قم از رانت استفاده نكرده است" و نيز  مصاحبه مورخ 7/2/94  مهندس آقايي مدير پروژه با روزنامه ايمان (تصاوير پيوستي) است كه نظر خوانندگان محترم را به آن جلب مي‌نمايم.

                         محمدصادق صالحي‌منش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    من همین دیشب آنجا بودم....
  • ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    آفرین بر مشرق قهرمان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس