کد خبر 409872
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴

رئیس فدراسیون والیبال گفت: در تلاش هستیم سهمیه المپیک را از جام جهانی بگیریم و این کاری بسیار سخت است ولی غیر ممکن نیست.

به گزارش مشرق، محمدرضا داورزنی در مورد حضور ایران در مسابقات انتخابی المپیک 2016 اظهار داشت: طبق برنامه‌ای که فدراسیون جهانی و کنفدراسیون والیبال آسیا برای ما در نظر گرفته 3 تیم اول جام ملت‌های آسیا به همراه ژاپن (میزبان)‌ و 4 تیم غیر آسیایی مسابقات انتخابی المپیک را در قاره آسیا برگزار می‌کنند اما اولین ایستگاه ورود به المپیک جام جهانی ژاپن است که شهریور ماه با حضور 12 قدرت‌ بزرگ جهان برگزار می‌شود. دو تیم از میان شرکت کنندگان در جام جهانی سهمیه المپیک را به دست می‌آورند و ما در تلاش هستیم سهمیه المپیک را از جام جهانی بگیریم. کار بسیار سختی است ولی غیر ممکن نیست.

وی ادامه داد: تیم ملی ایران به غیر از روسیه تمام کشورهای بزرگ و صاحب نام جهان را در میادین بین‌المللی شکست داده است. ما امیدواریم در جام جهانی سهمیه المپیک را بگیریم ولی اگر هم این اتفاق نیفتاد در تورنمنت بعدی مجددا تلاش خود را خواهیم کرد. ما به دنبال سکوی المپیک هستیم، بنابرین در مرحله اول باید تلاش کنیم سهمیه بگیریم.

داورزنی در گفت‌وگو با رادیو ورزش اظهار داشت: تمام بچه‌ها مصمم هستند که روی سکوی المپیک بروند در حال حاضر تعداد زیادی بازیکن با انگیزه در اردوهای تیم‌های ملی «الف» و «ب» و حتی امید حضور دارند. آنها می‌دانند که انتظارات مردم از آنها بالاست و خودشان هم می‌خواهند بهترین عملکرد را در مسابقات پیش رو ارائه دهند. اعتماد به نفس آنها بیشتر شده و شناخت بهتری نسبت به حریفان به دست آورده‌اند. حضور سعید معروف در لیگ روسیه نیز به ما کمک بیشتری خواهد کرد تا حریفان قدرتمند خود را بشناسیم.

رئیس فدراسیون والیبال در پایان گفت: فدراسیون هر آنچه را که تیم ملی نیاز داشته تدارک دیده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس