کد خبر 409742
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی ویژه کیش از دستگیری سه وارد کننده اصلی شیشه، در دو عملیات ضربتی پلیس و کشف بیش از 200 گرم شیشه خبر داد.

به گزارش مشرق، سرگرد سعید رافت اظهار داشت : در مبارزه جدی با قاچاق مواد مخدر و اجرای طرح امنیت محله محور و ایجاد فضای سالم برای کیشوندان، مسافران و گردشگران، پلیس شناسایی افرادی را که در انتقال مواد مخدر شیشه، توزیع مواد روان گردان در بین جوانان در جزیره کیش فعالیت می کردند در دستور کار خود قرار داد.

به گفته این مقام مسوول ،فرماندهی انتظامی کیش و ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر، طی چند هفته کار اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت با انجام دو عملیات ضربتی ، دوباند تهیه و توزیع موادمخدر را متلاشی و بیش از 200 گرم مواد مخدر صنعتی از نوع « شیشه » کشف ،همچنین سه وارد کننده اصلی شیشه به جزیره را نیز دستگیر کردند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی ویژه کیش با بیان اینکه بر اساس قانون مبارزه با جرائم موادمخدر، برای حمل و نگهداری بیش از 30 گرم موادمخدر صنعتی از جمله شیشه حکم اعدام در نظر گرفته شده به تبعات استعمال موادمخدر صنعتی و به ویژه شیشه پرداخت و گفت: اعتیاد به شیشه باعث فنا و نابودی است.

سرگرد رافت گفت : سوداگران مرگ به انواع ترفند های دروغین از جمله لاغری ، تقویت حافظه و به منظور کسب سود نامشروع جوانان را به ورطه نابودی و لجنزار اعتیاد می کشانند و به دلیل آگاه نبودن جوانان از خطرات مصرف شیشه و اعتیاد به آن، این تجارت همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: شیشه یا متامفتامین یک ماده محرک بسیار اعتیاد آور است که سیستم اعصاب مرکزی یعنی مغز و نخاع را شدیدا متاثر می کند.

رافت افزود: مصرف بلند مدت و مزمن شیشه باعث تورم پرده محافظ قلب می شود و در بین کسانی که آن را تزریق می کنند سبب آسیب رگهای خونی و آبسه پوست می شود.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری مردم این تجارت کثیف را بر کام سوداگران مرگ تلخ خواهند کرد و آنان را به چنگال قانون خواهد سپرد.

بر اساس گفته کارشناسان این میزان مواد می تواند بیش از 400 نفر را به اعتیاد مبتلا کند.

یاد آور می شود : رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامی ویژه کیش اواخر فروردین ماه نیز از دستگیری ۳۶ قاچاقچی و کشف بیش از چهار کیلوگرم مواد مخدر در طول تعطیلات نوروزی خبر داده بود .

از ابتدای امسال در مجموع شش کیلوگرم انواع مخدر در جزیره کیش کشف شده است .
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس