کد خبر 409568
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳

مادر شهیدان روزی‌طلب تاکید کرد که همه باید برای خدا کار کنیم، نه برای مادیات و پول، همانگونه که شهدا برای خدا کار کردند و شهید شدند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، اقدس کشاورز ارشد، در جمع اعضای شورای اسلامی شهر شیراز گفت: همواره همه را دعا می‌کنم، خصوصا نسل جوان را که توفیق داشته باشند و انقلاب را یاری کنیم و آن را به دست صاحب اصلی آن برسانند. دعایم این است که همه توفیق ادامه راه شهدا را داشته باشند، جز موفقیت مردم ایران هیچ نخواستم و نمی‌خواهم.

همسر محمدجواد روزی‌طلب نیز گفت: برای آنکه بعدی از ابعاد شهدا را بتوانیم بازگو کنیم،‌نیازمند فرصت زیادی هستیم و در فرصت‌های کوتاه نمی‌توان شهدا را به‌خوبی معرفی کرد.

جمیله حسینی گفت: کار بزرگ شهدا این نبود که اسلحه به‌دست گرفته و در مقابل دشمن بعثی جنگیدند، هنر شهدا، دل بریدن از دنیا، لذایذ و مطامع دنیا بود.

وی اضافه کرد: شهدا البته عاطفی‌ترین،‌ پرشورترین و بهترین انسان‌ها بودند، افرادی خداترس،‌ خدادوست و با تقوا، آنان والدین،‌ خانواده،‌ فرزندان و همسران خود را دوست داشتند،‌ اما ارزش بالاتر و والاتر معامله‌ای بود که با خدا کردند.

خواهر شهید عبدالحمید حسینی اضافه کرد: شهدا دوستی خداوند را گرفتند و دوستی دنیا و مسائل دنیایی را رها کردند، این معامله‌ای عظیم بود و ماندگار.

حسینی با تاکید براینکه امروز هم مقاومت و ایستادگی تنها راه فلاح و رستگاری است، گفت: فرهنگ اسلامی تنها از راه ایستادگی و مقاومت قابل اکتساب است، شهدا هم با مقاومت و ایستادگی موفق به دل‌کندن از دنیا و دست‌یافتن به مقام اختصاصی شهادت شدند.

همسر شهید روزیطلب با تاکید براینکه مقام شهدا عندربهم یرزقون، است، گفت: اگر ما هم روزی داریم،‌ به برکت شهدا است، این مملکت به خاطر رشادت شهدا سرپا مانده و امروز هم همچنان ایران اسلامی از عطر شهدا عطرآگین است، لذا نباید الگو گرفتن از شهدا را فراموش کنیم.

حسینی با ذکر خاطره‌ای از آخرین سفر شهید محمدجواد روزی‌طلب به جبهه، گفت: این شهدا ضامن حفاظت از انقلاب هستند و باید بدانیم که شهدا همواره ناظر و شاهد همه اعمال ما هستند. انشاالله در مسیری که می‌گوییم پیرو شهدا هستیم صادق باشیم و صادقانه عمل کنیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس