کد خبر 409443
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶

سایت ویکی‌لیکس فاش کرد مقامات رژیم صهیونیستی گاهی تا روزی چند بار با گردانندگان سینمای هالیوود در ارتباط بوده و حمایت از اسرائیل، مبارزه با ایران هسته‌ای و مقابله با اسرائیل‌ستیزی در رأس دستورات کاری آنها بوده است.

به گزارش مشرق، سایت ویکی‌لیکس اخیرا بیش از 30 هزار سند در جریان هک‌ شدن سایت سونی منتشر کرده که یکی از این اسناد به رابطه بسیار قوی رؤسای برجسته هالیوود با دولت اسرائیل داشته است.

براساس این گزارش، ضیافت ناهاری میان مدیران اجرایی کمپانی سونی و «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، با حضور بازیگرانی چون «ناتالی پورتمن»، یکی طرفداران تندرو این رژیم، برگزار شده و در این میان قراردادهایی نیز امضاء شده است. طی سال‌های 2006 تا 2015 میلادی به طور مرتب از سوی یکی از گروه‌های فشار حزب راست با عنوان «پروژه اسرائیل»، برای هالیوود، ایمیل‌هایی ارسال می‌شده که پای تمامی آنها امضاء «امی پاسکال»، یکی از رؤسای کمپانی سونی موجود است. این ایمیل‌ها با توجه به موقعیت امنیتی موجود در اسرائیل به روز می‌شده‌اند. سال 2010، روزنامه آمریکایی فوروارد از این گروه به عنوان یک گروه صهیونیستی نام برد که به خاطر مسائل سیاسی، به اسلام‌هراسی‌ها دامن زده است.

به گزارش ویکی‌لیکس، در ایمیل‌های روزانه‌ای که برای «پاسکال» (کمپانی هالیوود سونی) فرستاده می‌شد، عناوینی چون «حمایت از اسرائیل در برابر ایران هسته‌ای»، «مبارزه با اسرائیل ستیزی» و «حماس بار دیگر با آتش‌بس بیشتر از نقض آن موافق است» بیشتر از دیگر عناوین به چشم می‌خورد.

در ایمیل دیگری «دیوید لونر»، یکی از مدیران اجرایی برجسته هالیوود، خطاب به «پاسکال» می‌نویسد: جنگ با حزب‌الله اخیرا به اتمام رسیده و جامعه ما نسبت به آنچه که اسرائیل با آن در مبارزه بوده است، تا حد زیادی بی‌تفاوتی از خود نشان داده و حتی در برخی مواقع خود را به نادانی زده است. در پایان امیدوار بودم که اگر یک بحران دیگر رخ می‌داد ما ساکت نمی‌نشستیم. 7 سال از سفر ما می‌گذرد و متاسفانه ما اکنون در موقعیت بحرانی دیگری با حماس به سر می‌بریم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آرش آذر ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    0 0
    چقدر دنیا کوچیکه . آمریکا ادعا داره قویترین کشور دنیا و قیم سایر ملتهاست ولی از اسراییل میترسه و ازش دستور میگیره . اسراییلی که خودش از مردم غزه وحشت داره غزه ای که شاید به اندازه یک یا شاید هم دو منطقه ی شهر تهرانه . یاد یه جوک افتادم که سوسک از مرد میترسه مرد از زنش میترسه و زن هم از سوسکه می ترسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس