کد خبر 409412
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸

در حالی که پیش از این به دلیل کمبود بودجه و عدم سرمایه‌گذاری صداوسیما برای ساخت سریال «حضرت موسی»(ع) تولید این سریال در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، فرج‌الله سلحشور از حل مشکل بودجه و قطعی شدن ساخت این سریال خبر داد.

به گزارش مشرق، فرج‌الله سلحشور که با سریال «یوسف پیامبر»(ع) رکورد پربیننده‌ترین سریال ایرانی در داخل و خارج از کشور را شکسته بود، در پی تکرار موفقیت خود، این بار با سریال ضدصهیونیستی «حضرت موسی»(ع) است.

این کارگردان سینما و تلویزیون که در حال گذراندن دوره معالجه سرطان ریه است، اوضاع جسمی خود را رو به بهبود دانست و گفت: با دعای خیر مردم، نسبت به قبل، در وضع بهتری به سر می‌برم.

سلحشور همچنین از حل مشکل بودجه سریال جدید خود خبر داد و گفت: صداوسیما هزینه ساخت سریال «حضرت موسی»(ع) را تقبل کرد و این سریال حتما ساخته خواهد شد.

وی در عین حال زمان کلید خوردن تولید مجموعه تلویزیونی «حضرت موسی»(ع) را نامشخص دانست و افزود: هنوز معلوم نیست که چه زمانی قرار است کار را کلید بزنیم.

کارگردان سریال «اصحاب کهف» همچنین درباره زمان لازم برای ساخت سریال جدید خود بیان داشت: ساخت سریال حضرت موسی(ع) حداقل چهار سال و حداکثر پنج سال زمان می‌برد.


منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    0 0
    پیامبر در حدیثی فرموده اند که اتفاقاتی که در بنی اسراییل و امت خودشون یعنی ما مسلمانان رخ داده، مثل تشابه دو لنگه از یک کفش (...طابق النعل بالنعل...) هستند. بنابراین برای شناخت قوم بنی اسراییل (که الان هرچی آتیش تو دنیاست از گور صهیونیستهاست) لازمه که کار جدی بشه و تحقیقات خوبی انجام بشود. امیدوارم این سریال موفق باشه ان شاء الله
  • asheq ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    0 0
    اميدوارم كه موسى بيامبر بنيان باطل اين صهيونيستها درهم بريزه انشاء الله.. اين توفيق از جانب خداست برايتون سلحشور كه شايسته تصويركرى اهداف بيامبران باشى.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس