در اختتامیه نخستین جشنواره فیلم کوتاه «النهج» از فرج‌الله سلحشور کارگردان ارزشی تلویزیون به پاس تلاش‌های چندین ساله در عرصه فیلمسازی مذهبی تقدیر و تجلیل شد.

به گزارش مشرق، نخستین جشنواره فیلم کوتاه با عنوان «النهج» با شعار «ما را دعوت کردید، چون شما زندگی کنیم، ما در خلق چون شماییم» از سوم تا نهم فروردین ماه توسط شبکه تلویزیونی «کربلا» و با نظارت شیخ عبدالمهدی کربلایی تولیت آستان مقدس امام حسین (ع) و در دو عرصه «اندیشه حسینی» و «حقوق بشر» و مدت زمان 30 دقیقه برگزار شد.

فرج الله سلحشور، جمال شورجه و امین زندگانی از مهمانان دعوت شده ایرانی به این جشنواره بودند که در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره «النهج» از فرج‌الله سلحشور کارگردان تلویزیون به پاس تلاش‌های چندین ساله در عرصه فیلمسازی مذهبی و از امین زندگانی به دلیل ایفای نقش در مجموعه‌های «مختارنامه» و «ملک سلیمان» با اهدای لوح تقدیر توسط حجت‌الاسلام کربلایی نماینده آیت‌الله سیستانی و تولیت آستان مقدس امام حسین (ع) تقدیر شد.

در پایان این مراسم تیم ایرانی با مدیر شبکه کربلا دیداری داشتند که طی آن فرج‌الله سلحشور کارگردان «یوسف پیامبر (ص)» جهت آموزش نیروهای مذهبی و دینی و کار مشترک با این شبکه اعلام آمادگی کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس