کد خبر 409189
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳

انیمیشن« اسپایدرمن» یا «مرد عنکبوتی» سال ۲۰۱۸ اکران می‌شود.

به گزارش مشرق، اسپایدرمن به ریشه‌های گرافیکی خودش باز می‌گردد و سونی اعلام کرد قصد دارد یک فیلم انیمیشن با تمرکز بر ابرقهرمان مارول را راهی پرده‌های نقره‌ای کند.

فیلم انیمیشن «اسپایدرمن» را فیل لرد و کریس میلر کارگردانان «فیلم لگو» می‌سازند و اکران آن برای ۲۰ جولای ۲۰۱۸ تعیین شده است.

لرد و میلر سازندگان فیلم‌های «جامپ استریت ۲۲» و «ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی» هم نویسنده و هم تهیه کننده انیمیشن «اسپایدرمن» خواهند بود.  

تان راتمن رییس کمپانی سونی در «سینماکان» در لاس‌وگاس با اعلام این خبر افزود این فیلم در کنار جهان فیلم‌های زنده این ابرقهرمان ساخته می‌شود و پروژه‌ای مستقل خواهد بود.

با این حال او اطلاعاتی درباره فیلم جدید «اسپایدر من» از کمپانی مارول که قرار است ۲۸ جولای ۲۰۱۷ اکران شود، نداد. در این فیلم پیتر پارکر بار دیگر به تار تنیدن‌های خودش ادامه می‌دهد.

با ایمیل‌های سرقت رفته از کمپانی سونی در دسامبر گذشته روشن شد که این استودیو پیش از این تلاش کرده بود تا لرد و میلر را برای بخش انیمیشن خودش به کار بگیرد و در این تلاش هم شکست خورده بود.

لرد در ایمیلی پاسخ داده بود که انجام کارهای بزرگ آنجا خیلی سخت است و پیشنهاد کار از سوی سونی را رد کرده بود.

پیش از این اعلام شده بود لرد و میلر فیلمنامه فیلم دوم «فیلم لگو» را می‌نویسند و تهیه کننده آن خواهند بود. ادامه «فیلم لگو» برای اکران در سال ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده است. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس