کد خبر 408997
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹

سرمربی سابق تیم ملی هندبال ایران گفت: چند سال در ایران بود که در این مدت مشکلات زیادی وجود داشت و کار کردن را سخت می‌کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی هندبال ایران در نخستین حضور خود در مسابقات جهانی، به عنوانی بهتر از بیست و یکمی دست نیافت. بازیکنان ایران تنها دو پیروزی مقابل شیلی و عربستان کسب کردند و در سایر دیدارهای خود شکست خوردند. نتایج تیم ملی هندبال ایران موجب شد تا برخی‌ها انتقاد و برخی دیگر عملکرد تیم ملی را تحسین کنند. برخی‌ها عدم ثبات مدیریت در فدراسیون و برخی هم عملکرد ضعیف کادر فنی را مطرح می‌کردند، اما بوروت ماچک نظری متفاوت نسبت به همه داشت و می‌گفت که عملکرد تیم ملی در رقابت‌های جهان 2015 قطر قابل ستایش است. به هر حال بعد از این مسابقات ماچک با مهدوی، رئیس جدید فدراسیون هندبال به توافق نرسید و ایران را ترک کرد.

بوروت ماچک درخصوص اظهارات سید ابوالحسن مهدوی، رئیس فدراسیون هندبال مبنی بر اینکه قرارداد ماچک کامل نبود و وی با گرفتن 40 میلیون تومان تنها در خانه‌اش استراحت می‌کرد، اظهار داشت: زمانی که مهدوی رئیس شد را به خوبی به یاد دارم؛ در آن زمان از من خواسته شد تا در ایران بمانم و به فعالیتم ادامه دهم.

وی ادامه داد: با وجود مشکلاتی که وجود داشت، بعد از اتمام قراردادم هم با تیم ایران کار کردم. چند سال در ایران بودم که در این مدت مشکلات زیادی در هندبال ایران وجود داشت. متاسفانه تیم ایران شرایطی نداشت که از آن حمایت کنند. من فکر می‌کنم در هندبال ایران پتانسیل‌های بالایی وجود دارد که باید از آنها حمایت شود.

سرمربی سابق تیم ملی هندبال ایران خاطرنشان کرد: امیدوارم با حضور مهدوی در راس فدراسیون هندبال شرایط این تیم بهتر شود. من بهترین‌ها را برای آنها آرزو دارم.

ماچک در پاسخ به این سوال که بعد از ایران در چه تیمی فعالیت خواهد کرد، گفت: هنوز تصمیمی نگرفته‌ام که در چه تیمی کار کنم. در حال حاضر 4 - 5 پیشنهاد دارم که باید شرایط آنها را بررسی و سپس بهترین گزینه را انتخاب کنم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس