کد خبر 408846
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵

یک خبرگزاری روسی اعلام کرد مذاکرات بین مدیران سیاسی حاضر در وین، پایتخت اتریش، امروز (جمعه) آغاز شده است و انتظار می‌رود دیپلمات‌های ایرانی نیز بعدا به این گفتگوها بپیوندند.

 به گزارش مشرق، مذاکرات هسته‌ای بین ایران و گروه 1+5 در وین، پایتخت اتریش، وارد سومین روز خود (جمعه) شده است.

خبرگزاری اسپوتنیک ساعتی پیش گزارش داد که دیدار بین مدیران سیاسی آغاز شده و انتظار می‌رود که هیأت ایرانی نیز بعدا به این مذاکرات بپیوندد.

دور کنونی مذاکرات هسته‌ای ایران از روز چهارشنبه (2 اردیبهشت) با گفتگوهای بین ایران و اتحادیه اروپا آغاز شد. روز گذشته (پنج‌شنبه) نیز هیأت‌های دیپلماتیک ایران و آمریکا دو دور مذاکره برگزار کردند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نادر ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
    0 0
    این شبهه که درپیش نویس توافق آمده و گفته شده آژانس حق بازدید ازمراکز اعلام شده واعلام نشده را دارد منظورشان این است که مثلا اگر آژانس اعلام کردکه از تاسیسات فوردو میخواهدبازدیدکنددرعین حال میتواندازتاسیسات نطنز هم که اعلام نشده بازدیدنمایدزیرا تحقیقات آژانس تنهااز تاسیسات هسته ای است وهیچ ارتباطی با مراکز نظامی نداردلذا بایدبصورت شفاف قیدگرددوما نبایدتعبیرغلط را به دشمن القا نماییم وبهانه وامتیازنامعقول دهیم.البته تیم مذاکره کننده طرف مقابل هم آنقدرساده لوح نیستند که حق بازدیدآژانس از مراکز نظامی ایران رابا توجه به پیشینه ای که از ایران دارند درتوافقنامه لوزان منظورومقبول نمایند.بنابراین بعیداست که بخواهنددرموردچنین موضوع مشخصی مانع تراشی نمایند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس