کد خبر 408633
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

سرمربی دانمارکی تیم فوتبال لخویا با تمجید از عملکرد شاگردانش برابر پرسپولیس تأکید کرد تیم او توانست شکست بازی رفت را مقابل نماینده ایران جبران کند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال لخویای قطر در دور برگشت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در هفته پنجم این رقابت‌ها شب گذشته (چهارشنبه) موفق شد در دیداری خانگی با نتیجه 3 بر صفر از سد پرسپولیس بگذرد و صدرنشین گروه شود.

میشل لادروپ پس از پیروزی شاگردانش مقابل پرسپولیس گفت: نتیجه فوق‌العاده‌ای بود چون توانستیم با مدیریت بازی انتقام شکست بازی رفت را از پرسپولیسی‌ها بگیریم. برای پیروزی در این بازی عزم راسخی داشتیم و برای رسیدن به این هدف‌مان، حریف‌ خود را به خوبی آنالیز کرده بودیم.

سرمربی پیشین سوانزی عنوان کرد: در این بازی خیلی دیر به گل رسیدیم ولی مهم کسب این پیروزی بزرگ بود. بر این باورم که حالا به صعود از این گروه خیلی نزدیک‌تر شده‌ایم و امیدوارم با همین روحیه و با همین جدیت به کارمان ادامه دهیم و به اهداف‌مان برسیم.

در حال حاضر در گروه A لیگ قهرمانان آسیا، لخویا با 10 امتیاز صدرنشین و پرسپولیس با 9 امتیاز در مکان دوم است. تیم‌های النصر عربستان و بنیادکار ازبکستان هم به ترتیب با 8 و یک امتیاز در رده‌های بعدی این گروه هستند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس