کد خبر 408015
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲

برانکو ایوانکوویچ برای اولین تجربه آسیایی اش به عنوان سرمربی پرسپولیس، روی دو تا از بازیکنان جوان تیمش حساب ویژه ای باز می کند. مهره هایی که در دیدار رفت با لخویا هم بهترین بازیکنان تیم شان بودند.

به گزارش مشرق، بچه های لادروپ، فقط چند روز بعد از جشن قهرمانی شان در لیگِ ستارگان قطر، به انتظار پرسپولیس نشسته اند و امیدوارند که هم انتقام شکست سنگین در بازی رفت را از این تیم بگیرند و هم جشن های شان در فوتبال قطر را تکمیل کنند. اگر شرایط پرسپولیس شبیه هفته های گذشته لیگ برتر باشد، یک امتیاز همه آن چیزی خواهد بود که هواداران این باشگاه برای قطعی شدن صعود به دورِ بعد به آن فکر می کنند. با این وجود، نمی توان از یاد برد که حداقل در 3 مسابقه از 4 بازی مرحله گروهی، پرسپولیسِ آسیایی تیمِ دیگری بوده است. تیمی با پرسپولیسِ کم رمق و بی جانِ لیگ، تنها در نام و رنگ لباس مشترک است!

جوان اول‌های برانکو در قطر +عکس

برانکو ایوانکوویچ برای اولین تجربه آسیایی اش به عنوان سرمربی پرسپولیس، روی دو تا از بازیکنان جوان تیمش حساب ویژه ای باز می کند. مهره هایی که در دیدار رفت با لخویا هم بهترین بازیکنان تیم شان بودند. یکی از آن ها، مهدی طارمی است. فورواردی که درخشش در لیگ قهرمانان را از پاس پشت پای استثنایی برابر همین لحویا کلید زد و بعد با پنالتی گرفتن در ازبکستان، سه امتیاز حساس را برای تیمش به ارمغان آورد و در مسابقه با النصر هم، تبدیل به ستاره اصلی جنگ شد. برانکو در کنار مهاجم جنوبی شماره 17، روی احمد نوراللهی نیز حساب ویژه ای باز خواهد کرد. گفته می شود این هافبک توپگیر و پرتحرک، خیلی زود نظر برانکو را جلب کرده و حتی برای فصل بعد نیز جزو لیستِ اول بازیکنان مدنظر او برای تمدید قرارداد به شمار می رود. احمد، یکی از آرام ترین و بی حاشیه ترین مهره های فصل پرسپولیس بوده و حالا در اوج جوانی و در آغاز دهه سوم زندگی اش، اگر تحرک اش درون زمین و کم تحرکی اش در زمین حواشی را حفظ کند، حتی در آینده ای نه چندان دور به پیراهن تیم ملی نیز خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس