کد خبر 407832
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در جریان بررسی طرح اصلاح آیین‌نامه داخلی مجلس، این طرح به دو قسمت مجزا تقسیم شد و قسمت اول را تمام شده تلقی می‌کنیم تا به شورای نگهبان ارجاع و درخصوص آن تصمیم‌گیری شود و قسمت دوم نیز به صورت مجزا بررسی خواهد شد.

به گزارش مشرق، علی لاریجانی در جلسه علنی امروز سه شنبه (اول اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: دستور کار امروز مجلس ادامه بررسی طرح اصلاح آیین نامه داخلی بود که شامل دو بخش می‌شود.

وی افزود: در جریان بررسی این طرح قسمتی از آن وارد جزئیات شده بودیم و بررسی آن به اتمام رسیده بود اما بخش دیگر طرح مذکور وارد جزئیات نشده بودیم.

رئیس مجلس تصریح کرد: این موضوع که در هیئت‌رئیسه بحث شد، به این نتیجه رسیدم که اگر این طرح دو قسمت شود و قسمتی که کار بررسی آن به اتمام رسیده و یکجا رأی‌گیری شده است به شورای نگهبان ارجاع شود.

لاریجانی گفت: قسمت دوم طرح اصلاح آیین‌نامه داخلی مجلس به صورت طرح مجزای دیگری در مجلس بررسی خواهد شد تا نمایندگان هم فرصت بیشتری برای بررسی این طرح خواهند داشت. که این شیوه بررسی شیوه مناسب‌تر و درست‌تری است و با آیین‌نامه داخلی هم انطباق دارد.

رئیس قوه مقننه خاطرنشان کرد: لذا قسمت دوم طرح مذکور به صورت مجزا بررسی خواهد شد و قسمت اول را تمام شده تلقی می‌کنیم تا به شورای نگهبان ارجاع و درخصوص آن تصمیم‌گیری شود و در فرصت دیگری قسمت دوم در مجلس طرح خواهد شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس