کد خبر 407403
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

دارنده ۷ مدال طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک گفت: برای رسیدن به هدف اصلی‌ام به تورنمنت پتروف خواهم رفت.

به گزارش مشرق، حمید سوریان در خصوص آخرین شرایط آمادگی خود اظهار داشت: از 3 ماه پیش اردو و تمرینات را شروع کردم و شرایطم بهتر شده است.

وی اضافه کرد: تیم ملی یک میدان رقابتی مثل جام جهانی کشتی را پشت سر گذاشت و مسابقات قهرمانی آسیا و مسابقات جهانی نیز که حائز اهمیت است پیش‌رو دارد. امیدوارم تمرینات همین طور پیگری شود تا مانند المپیک قبل موفقیت بزرگی را بدست آوریم.

دارنده 7 مدال طلای جهان و المپیک خاطرنشان کرد: سال قبل پس از یک سال استراحت که پس از المپیک داشتیم کارمان را از مسابقات زومباتلی مجارستان شروع کردیم. در آن مسابقات مدال‌های خوبی را کسب کردیم. امسال شروع کارم از چند روز آینده از مسابقات نیکلا پتروف بلغارستان است. امیدوارم مسابقات پتروف بلغارستان با نتیجه نیز همراه باشد چون از این نظر روحیه‌ساز است. هرچند این مسابقات زیاد حائز اهمیت نیست و مانند تمرین مسابقه‌ای است اما باید از این میدان نهایت استفاده را کرد.

سوریان ادامه داد: هدف من بزرگ‌تر از جام نیکلا پتروف است و تنها برای رسیدن به هدف اصلی‌ام راهی چنین تورنمنتی می‌شوم.

فرنگی‌کار وزن 59 کیلوگرم کشورمان در پاسخ به این سؤال که با توجه به شرایط وزنی آیا کاهش وزن به ضرر شما نخواهد بود، عنوان کرد: مشخص نیست در چه وزنی روی تشک خواهم رفت و باید دید چه اتفاقی رخ خواهد داد. تصمیم دارم در وزن خودم باشم و اگر شرایط تمرینی خوب باشد و با توجه به 2 کیلوگرم ارفاقی که دارد شاید کار برای کاهش وزن آسان‌تر شود.

وی در خصوص اینکه آیا نگران مبارزه با نفرات جوان تیم روسیه در وزن نخست نیست، گفت: این اتفاقی است که همیشه بوده و اکنون احساس می‌کنم که 16 ماه قبل از المپیک زمانی نیست که خیلی بتوان روی کشتی‌گیر خیلی جوان حساب باز کرد. المپیک میدانی است که نفرات باتجربه باید به میدان بروند تا از زمان‌های ممکن بهترین استفاده را انجام دهند.

سوریان گفت: امیدوارم بچه‌ها تمرینات خوبی را پشت سر بگذارند و هرکسی که با دوبنده تیم ملی در لاس‌وگاس کشتی می‌گیرد و سهمیه را بدست می‌آورد موفق شود. همین که راهی چنین تورنمنت‌هایی می‌شویم برای کسب تجربه و بدست آوردن نقاط ضعف و قوت مناسب است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس