کد خبر 407282
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰

آزادکار وزن ۷۰ کیلوگرم کشورمان گفت: برای المپیک در وزن ۷۴ کیلوگرم حاضر می‌شوم و ترسی از رویایی با باروس ندارم.

به گزارش مشرق، حسن یزدانی در خصوص حضورش در مسابقات جام جهانی 2015 اظهار داشت: مسابقات امسال در سطح خوبی برگزار شد. خدا را شکر من توانستم پیروز تمامی کشتی‌ها باشم تا سربلند به ایران بازگردم و با استقبال جویباری‌ها مواجه شوم.

وی در ادامه افزود: اکنون 20 سال سن دارم و می‌خواهم امسال در مسابقات قهرمانی جهان در وزن 70 کیلوگرم کشتی بگیرم و روی سکو بایستم، البته اگر در مسابقات انتخابی تیم ملی به عنوان نفر برگزیده این وزن انتخاب شوم.

آزادکار وزن 70 کیلوگرم کشورمان خاطرنشان کرد: پس از مسابقات جهانی برای المپیک ریو می‌خواهم در وزن 74 کیلوگرم کشتی بگیرم و هدفم موفقیت در این رقابت‌هاست. وزن 70 کیلوگرم در المپیک وجود ندارد و به همین دلیل باید وزنم را زیاد کنم.

یزدانی در واکنش به طرح این موضوع که با وجود باروس در وزن 74 کیلوگرم کار سختی خواهد داشت، عنوان کرد: باروس هم قهرمان جهان شده و هم المپیک اما من ترسی از او ندارم. البته ابتدا باید در وزن 70 موفق باشم و خودم را ثابت کنم و سپس دنبال سهمیه المپیک در وزن جدید باشم. برای من فرقی ندارد و حاضرم با هر حریفی کشتی بگیرم.

«رقبای خوبی در ایران دارم ولی هرکس بیشتر زحمت بکشد همان فرد انتخاب می‌شود»، وی با بیان این جمله تصریح کرد: وظیفه من سنگین‌تر از قبل شده است و باید از این پس دل خانواده‌ام و مردم را شاد کنم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس