کد خبر 407079
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲

اختلاف امتیاز دو تیم تنها یک امتیاز است و با توجه به اینکه شانس زیادی برای کسب سهمیه ندارند، این دیدار از لحاظ حیثیتی می‌تواند برای هر دو طرف اهمیت داشته باشد.

به گزارش مشرق، امشب از ساعت 23:15 و در چارچوب هفته سی و یکم سری A ایتالیا، دو تیم میلان و اینتر داربی دلامادونیا را در ورزشگاه سن سیرو برگزار خواهند کرد.

اطلاعاتی جالب درخصوص این بازی را در زیر ببینید:

زمان و مکان بازی
تاریخ زمان مکان
 1شنبه،سی ام فروردین ماه 23:15 دقیقه به وقت تهران استادیوم جوزپه مه آتزا (سن سیرو)

داور مسابقه : آقای لوکا بانتی

پیش بازی

از ساعت 23:15 امشب به وقت تهران بار دیگر تیم های رقیب و همشهری اینتر و میلان در یک دربی جذاب دیگر به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار که در ورزشگاه جوزپه مه آنزا برگزار می شود، 214 ـمین دیدار رسمی دو تیم می باشد. در این 214 دیدار تیم آبی پوش بیشتر پیروز میدان بوده است و این بار هم آن ها با یک امتیاز کمتر نسبت به رقیب پا به این دیدار می گذارند.

شاید شما هم به این موضوع معتقد باشید که این دو تیم همانند سال های گذشته خود در دوران اوج نیستند اما این موضوع باعث نمی شود تا از جذالبیت های این دیدار کم شود. در یک سوی میدان اینزاگی جوان حضور دارد که فشار زیادی را تحمل می کند و هم اکنون تیمش در رتبه 9 جدول است. او در 6 دیدار اخیر خود در 2 دیدار پیروز شده است و این بازی جدا از 3 امتیاز برای هواداران روسونری داستانی جدا دارد و هرگز دوست ندارند تا در مقابل رقیب دیرینه پیروز شوند.

در سوی دیگر میدان مانچینی با تجربه حضور دارد که برای بار دوم به نیمکت اینتر برگشته است و او هم نتوانسته آنچنان انتظارات اریک توهیر و هواداران را برآورده کند و هم چنان نتوانسته تیمش را به یک ثبات خوب برساند. او هم همانند اینزاگی نیز زیر فشار است و علی رغم حمایت های اریک توهیر، جای خود را روی نیمکت خیلی مستحکم نمی بیند. بدون شک با توجه به یک امتیاز اختلاف دو تیم این دیدار بسیار هیجان انگیز خواهد بود و هم قرمز پوشان و هم آبی پوشان به دنبال این هستند تا 3 امتیاز را به نام خود ثبت کنند.

ترکیب احتمالی دو تیم

بهترین گلزنان تاریخ دربی
بازیکن تیم تعداد گل
آندری شفچنکو میلان 14
گونار نوردال میلان 11
ایستوان نیرس اینتر 11
انریکو کاندیانی اینتر / میلان 10
سابقه دیدارهای دو تیم
بازی برد اینتر مساوی برد میلان گل های اینتر گل های میلان
213 76 63 74 291 287
تقابل های اخیر دو تیم

در 6 دیدار اخیری که این دو تیم به مصاف هم رفته اند، 3 بار اینتر برنده بوده، 1 بار هم میلان و 2 بازی مساوی شده است. این دیدارهای کم گل یوده است و سهم آبی ها 8 گل و سهم قرمز ها 5 گل بوده است. در 3 بازی آخری که اینتر میزبان بوده است نیز یک بار نراتزوری برنده بوده است و 2 بازی هم مساوی شده است.

وضعیت دو تیم در جدول
تیم رتبه پیروزی تساوی شکست امتیاز
میلان 9 10 12 8 42
اینتر 10 10 11 9 41
آخرین اخبار دو تیم

- تیم اینتر تعداد زیادی مصدوم دارد و جاناتان، دودو، کوزمانوویچ و کامپانرو مصدوم هستند.

- گوارین و بروزویچ نیز برای آبی ها محروم هستند.

- برای میلان نیز الشراوی، مستور و مونتولیوو مصدوم و غایب هستند. 

- به احتمال زیاد هوندا به نیمکت می رود و چرچی و منز در ترکیب ابتدایی قرار می گیرند.

پیش بینی وبسایت Whoscored

 اینتر 2 - 2 میلان


منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس