کد خبر 406577
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹

مهاجم سابق میلان پیش بینی کرد داربی فردا شب میلان و اینتر با تساوی به پایان برسد. او همچنین جرمی منز را الگویی برای سایر بازیکنان روسونری دانست.

به گزارش مشرق، دو تیم میلان و اینتر فردا شب در حساس‌ترین دیدار هفته لیگ ایتالیا که به داربی دلامادونیا معروف است در ورزشگاه سن سیرو برابر هم به میدان خواهند رفت.

آندره شوچنکو پیش از این دیدار حساس درباره حضورش در میلان گفت: همان طور که می‌دانید من هشت سال در سن سیرو بازی کردم و 208 بازی با پیراهن میلان انجام دادم و 127 گل را هم برای تیم محبوبم به ثمر رسانده‌ام و با 14 گل بهترین گلزن داربی هستم. داربی میلان بازی ویژه و خاصی است. فکر نکنم بازی دیگری به مهمی این بازی وجود داشته باشد. همیشه از بازی کردن در این داربی لذت می‌بردم و همیشه مهم‌ترین بازی من برابر اینتر بود و سعی داشتم تا برای تیمم بهترین باشم تا پیروز بشویم.

شوچنکو ادامه داد: خاطرات زیادی از این بازی دارم. در زمانی که ما بازی می کردیم دو تیم در اوج بودند و خیلی از بازیکنان برزیل و تیم ملی ایتالیا در ترکیب دو تیم به میدان می‌روند و به همین خاطر جذابیت مسابقه بسیار بالا بود. در حال حاضر دو تیم در شرایط خوبی در جدول به سر نمی‌برند و این باعث شده تا کمی از حساسیت این بازی کاسته شود. فوتبال ایتالیا برای رشد به این دو تیم نیاز دارد. مطمئن باشید تا زمانی که میلان و اینتر به اوج بازنگردند، ایتالیا نیز به اوج باز نخواهد گشت.

شوچنکو در ادامه با تمجید از جرمی منز مهاجم فرانسوی میلان گفت: منز بهترین گلزن این فصل میلان است و عالی کار کرده است. او تبدیل به یک الگو برای دیگر بازیکنان شده است. امیدوارم در بازی با اینتر گلزنی کند تا بتوانیم در داربی دلامادونینا، برنده شویم و هواداران هم از آن برد خوشحال شوند.

او درباره فیلیپو اینزاگی نیز گفت: همیشه می‌دانستم که اینزاگی می‌تواند یک مربی خوب باشد. او همیشه استعداد پذیرش چنین سمتی را داشت، حتی به عنوان یک بازیکن، او به مسائل تاکتیکی و فنی مسابقه اهمیت ویژه ای می‌داد. فکر می‌کنم، اینزاگی بتواند به میلان کمک کند که به شکوه گذشته برگردد.

آندره شوچنکو که دوستی نزدیکی با رومن آبراموویچ دارد در لندن زندگی می کند و اکثر بازی‌های چلسی را از نزدیک مشاهده می کند.

مهاجم سابق تیم ملی اوکراین در ادامه گفت: قطعا من اتفاقاتی که در چلسی می‌افتد را دنبال می کنم. در لندن زندگی می کنم و تقریبا همه بازی‌های چلسی را در استمفوردبریج می‌بینم. پسرانم با من به استادیوم می‌آیند و من هم مثل هواداران مشتاقانه در انتظار قهرمانی در لیگ برتر هستیم.

او در پایان درباره پیش بینی خود از داربی میلان گفت: به نظرم شرایط دو تیم برابر است و فکر می‌کنم بازی با تساوی به پایان برسد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس