کد خبر 406898
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان ولایت‌مداری،را شاخص‌ترین وصیت شهدا عنوان کرد.

به گزارش گروه جهاد و مقاو.مت مشرق، حجت‌الاسلام محمود شکری با بیان اینکه ولایت‌مداری برجسته‌ترین نکته وصیتنامه شهدا است اظهار کرد:پشتیبانی از ولایت‌فقیه به عنوان اصل اساسی در وصایای شهدا به شمار می‌رود.

شکری با اشاره به اینکه حفظ حجاب و عفاف یکی از نکات مهمی است که در وصایای شهدا آمده است،افزود: شهدا به بانوان و زنان ایران اسلامی توصیه کردند که اگر می‌خواهید در مسیر شهدا گام بردارید حجاب خود را حفظ کنید.

وی برگزاری اجلاسیه و یادواره‌های شهدا را وظیفه قانونی و شرعی مسئولان دانست و افزود:بهترین مسیر برای بقا و استمرار انقلاب اسلامی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است.

شکری بیان کرد:مهمترین پشتوانه جهت برگزاری اینچنین برنامه‌ها مردم هستند که آنها فقط برای عشق و علاقه به امام و شهدا در این راه قدم برمی‌دارند چون روحیه شهادت‌طلبی و ایثار برای رسیدن به تمدن اسلامی ضروری است.

حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی،با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا برای انتقال تجربه جنگ و روحیه ایثار،ازخودگذشتگی و روحیه شهادت‌طلبی ضروری است، گفت: این برنامه‌ها با هدف ایجاد و افزایش روحیه شهادت‌طلبی که نقش بسیار مهم و سازنده داشته و خواهد داشت برگزار می‌شود.

سلیمانی با اشاره به تلاشهای شبانه‌روزی بسیجیان در اجلاسیه شهدای میامی افزود: قدم‌های خوبی در اجلاسیه شهدای شهرستان برداشته شد و این برنامه نیز تاکنون مورد رضایت و استقبال مردم این شهرستان قرار گرفته است.

وی در ادامه به غرفه‌هایی که در نمایشگاه اجلاسیه برپاشده است اشاره و خاطرنشان کرد:در این نمایشگاه غرفه‌هایی با موضوعات غدیرخم،عاشورا، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس،معرفی شهدای شهرستان،جنگ نرم،اقتصاد مقاومتی،مهدویت و... برپا شده است.

سلیمانی با توجه به اینکه سطح بالایی از شهدای ما جوانان بوده‌اند،افزود:حضور جوانان در این نمایشگاه بسیار مهم است که تا کنون حضور چشمگیری را در بازدید از نمایشگاه داشتند و امیدواریم نسل جوان و نوجوان ما با مطالعه سیره و وصیتنامه شهدا در رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی نقش موثری را ایفا کنند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس