کد خبر 406524
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

فکت شیت قبل از توافق منتشر می‌شود. اگر این فکت شیت بعد از توافق منتشر شود، معنی و مفهومی ندارد. رهبر معظم انقلاب و 213 نماینده مجلس صراحتا از دولت خواسته‌اند که این فکت شیت منتشر شود. ظریف و صالحی گفته‌اند که این فکت شیت آماده است، حال چرا این منتشر نمی‌شود شاید مسائل دیگری وجود دارد که منتشر نمی‌شود.

به گزارش مشرق، سیدحسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: در توافقات بین‌المللی حق عمل متقابل برای همه کشورها وجود دارد و این حق حتی اگر در توافق ذکر هم نشده باشد، قابل انجام است. این اصل در حقوق بین‌الملل به عنوان یک قاعده وجود دارد.
 
وی به در دستور کار بودن یک طرح یک فوریتی در مجلس اشاره کرد و گفت: مجلس یک طرح یک فوریتی را تصویب کرده که بر اساس آن اگر آمریکا کارشکنی کند و کنگره این کشور سنگ‌اندازی کند، دولت ملزم خواهد بود غنی‌سازی را در غنای 20 درصد و بالاتر دنبال کند. این طرح پس از تصویب در صحن علنی لازم الاجرا خواهد بود. محتوای این طرح در کمیسیون امنیت ملی مجلس در حال بررسی است.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس به جلسه فوق‌العاده مجلس در روز دوشنبه اشاره کرد و افزود: کمیسیون امنیت ملی مجلس، روز دوشنبه در نشستی فوق‌العاده، نظرات و دیدگاه‌های نمایندگان مجلس را بررسی می‌کند. در این نشست این کارشکنی کنگره نیز بررسی می‌شود.
 
وی در خصوص سخنان اخیر ظریف در این مورد که "مگر توافق کرده‌ایم که فکت شیت منتشر شود؟" نیز گفت: فکت شیت قبل از توافق منتشر می‌شود. اگر این فکت شیت بعد از توافق منتشر شود، معنی و مفهومی ندارد. رهبر معظم انقلاب و 213 نماینده مجلس صراحتا از دولت خواسته‌اند که این فکت شیت منتشر شود. ظریف و صالحی گفته‌اند که این فکت شیت آماده است، حال چرا این منتشر نمی‌شود شاید مسائل دیگری وجود دارد که منتشر نمی‌شود.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    0 0
    چظور معني ندارد ؟! اتفاقا" خيلي هم بامعني خواهدبود يعني وقتي اين دولت ما را به زير صفر به دشمن فروخت . آنوقت است كه عمل به اين فروختن به دشمن معني پيدا مي كند و قرنهاي آينده همه ايرانيان بايد . به اين ذلت عمل و جور آن را با همه توانشان بكشند !!! ههههههههههههههههه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس