کد خبر 405930
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

سرمربی تیم فوتبال پورتو گفت: بایرن مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت و رویای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در حال تحقق است.

به گزارش مشرق، دیشب و در چارچوب یکی از دو دیدار دور رفت از مسابقات مرحله یک‌چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، پورتو در ورزشگاه استادو دراگائو میزبان بایرن مونیخ بود که در انتها توانست تیم آلمانی را با نتیجه سه به یک شکست دهد. در این دیدار 50 هزار نفر از نزدیک شاهد این بازی پر گل بودند.

جولین لوپتگی سرمربی پورتو در این رابطه اظهار داشت: اکنون ما می‌توانیم رویای دیرین پورتو که همان رسیدن به نیمه نهایی بود را تحقق بخشیم. البته ما می‌دانیم که باید صعودمان را در بازی مجدد در دیدار برگشت، قطعی کنیم. اکنون ما وضعی را ایجاد کرده‌ایم که مثل رویا می‌ماند البته ما می‌باید دست‌آوردهای افزون‌تری هم داشته باشیم. ما نیاز داریم برای رشدمان به عملکرد بهتر در آلمان در هفته آینده بیندیشیم. بازگشت مارتینز که گل‌زن اصلی‌مان است، می‌تواند ما را در هفته آینده، یاری بخشد.

لوپتگی‌ افزود: ما در ابعاد و زوایای متفاوتی، بایرن را تحت فشار قرار دادیم. بایرن در مقابل ما، حرف چندانی برای گفتن نداشت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس