کد خبر 405797
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶

حاج منصور ارضی مداح اهل‌بیت(ع) گفت: ما نمی‌دانیم وزیر، وکیل، معاون و یا هرکسی که هست، همه‌ی کارها رها شده و فقط برنامه ریزی می‌کنند که چگونه زن‌ها را به ورزشگاه‌ها بیاورند، آن هم ورزشگاه هایی که این همه حرف‌های زشت و ناپسند در آن زده می‌شود.

 به گزارش مشرق، مراسم سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا سه شنبه گذشته در حسینیه لباس‌فروش‌ها با حضور حاج منصور ارضی برگزار شد. حاج منصور ارضی مداح اهل‌بیت(ع) در بخشی از سخنانش در این مراسم گفت:

از جملات زیارت عاشورا معلوم می‌شود برائت دائمی است همانند مودت و اگر کسی این برائت را قطع کند زندگیش شکل دیگری پیدا می‌کند, در زیارت عاشورا و بعضی از دعاها و زیارات فرازهایی از این برائت را مشخص می‌کند که راه کامل و راه حقیقی زندگی است. " وَبِالْبَرائَةِ مِنْ اَعْدائِکُمْ وَ النّاصِبینَ لَکُمُ الْحَرْبَ وَبِالْبَر ائَةِ مِنْ اَشْیاعِهِمْ وَاَتْباعِهِمْ" و به بیزارى از دشمنانتان و برپاکنندگان جنگ با شما و به بیزاری از شیعیان و پیروان آنها (زیارت عاشورا).

ما الان برائت می‌جوییم از تکفیری‌ها که رژیم سعودی اصل آن و داعش فرع آن است و کاملا هم معلوم است و شاید تمام این‌ها اثرات ظهور حضرت صاحب الزمان علیه السلام باشد البته ما وقتی تعیین نمی‌کنیم ولی علاماتی که در روایات آمده با شرایط فعلی تشابه دارد، امام رضا علیه السلام فرمود: پیش از ظهور امام زمان علیه السلام کشتارهای پیایی و بی وقفه رخ خواهد داد(الغیبه نعمانی) . خائنین به حرم خدا و حرم اهل بیت علیهم السلام به جایی می‌رسند که این همه جنایات را انجام می‌دهند.

در کنار این همه ناراحتی هایی که شیعیان دارند می‌بینید در داخل هم عده ای در حال شلوغ کردن هستند و به گونه ای طرح ریزی می‌کنند که بتوانند جامعه‌ی اسلامی را با فساد از بین ببرند. ما نمی‌دانیم وزیر، وکیل، معاون و یا هرکسی که هست، همه‌ی کارها رها شده و فقط برنامه ریزی می‌کنند که چگونه زن‌ها را به ورزشگاه‌ها بیاورند، آن هم ورزشگاه هایی که این همه حرف‌های زشت و ناپسند در آن زده می‌شود، با آن برخوردهایی که شما همه خبر دارید. در زمان فتنه‌ی ۸۸ هم چند بار این اتفاقات افتاد و همه دیدند که چه شد و چه فسادی ایجاد شد.

ما نگران این هستیم که دین جوانانمان ضربه بخورد

توجه کنید در زیارت عاشورا می‌خوانیم" فَلَعَنَ اللَّهُ أُمَّةً أَسَّسَتْ أَسَاسَ الظُّلْمِ وَ الْجَوْرِ" خدا لعنت کند امّتى را که بناى ستم و بیداد را بنیان‏ نهادند. هرکس اساس فساد را بگذارد به نامش تا قیامت نوشته می‌شود. از این طرف مردم و دانشجویان ما برای اعتراض به جنایت هایی که این صهیونسیت‌های سعودی‌ چه در یمن و چه نسبت به زائرین مقدس بیت الله الحرام انجام دادند مقابل سفارتخانه اش تجمع می‌کنند و فریاد می‌زنند اما از آن طرف می‌بینی بعضی‌ها درون کشور برنامه‌ریزی دیگری دارند یعنی ما هم از درون و هم از بیرون ضربه بخوریم! این خیلی خطرناک است دقت کنید. در نیمه شب که دعا به استجابت نزدیک‌تر است دعا کنید. کسانی که در این ماه رجب برای استحباب روزه می‌گیرند به نیت نابودی دشمنان شیعه در هرکجا روزه بگیرند. وگرنه گرانی که برای ما مهم نیست ما نگران این هستیم که دین جوانانمان ضربه بخورد, واقعا پناه می‌بریم.

منبع: عقیق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عضو تیم جودوی کرج ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    حاج منصور را نمیشناسم اما ورزشگاههای ما جای مردان هم نیست چه برسه به زنان ... همه معتاد و جیب بر و فحش میدن و ....
  • ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    دخترها بهتره در بازی های زنان به ورزشگاه بروند
  • ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    آزادی باید باشه هرکی هر کاری دوست داشت بکنه به هیچکسی ربطی نداره آزادی مطلق بدون دین و مدهب و نیروی انتطامی و ...
  • ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    حاج منصور هنو.ز زنده است! فکر کردم جانش در رفته است که این همه وقت ساکت مانده است! لیکن هنوز صدایش از ته چاه می آید!
  • سید ابراهیم ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    خدا حفظ کند این پیر ذاکران اهل بیت را...
  • ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    این دیگه چه حیوونیه O-o
  • ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    مشرق چرا اجازه میدی حیوانات خودی نشون بدن بهتر نیست برن باغ وحش؟
  • حسن هادی ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    مشرق واقعا برات متاسفم.الان اگه امثال ما جواب این آشغالا رو که کامنت های نزخرف میزارن میدادیم سریع پیام میدادی به ایمیل که متاسفانه نظر شما قابل انتشار نیست اما اینا هرچی دلشون میخوادمیگن تو هم چاپ میکنی.شورشو درآوردی
  • ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    وضعیتت اورژانسیه
  • ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    حاج منصور زدی به هدف عاشق این مرد هستم خیلی کارش درسته الهی درد و بلایش بخورد تو سر دشمنانش
  • ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    به کوری چشم شما سوختی نه!!!
  • عباس م 61 ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
    0 0
    از مشرق بیشتر از این انتظار نمیره بایدم ناشناس 17:5 رو منتشر کنه این اوج کینه و نفرت شمارو نشون میده.
  • ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
    0 0
    حاج منصور خیلی دوست داشتنی هستی خدا حفظت کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس