کد خبر 405764
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶

منابع سوری از ادامه عملیات ارتش این کشور علیه تروریست‌ها در مناطق مختلف از جمله ادلب و قنیطره و حمص و انهدام ادوات آنها از جمله توپ جهنمی خبر دادند.

به گزارش مشرق،‌ خبرگزاری سوریه نوشت: منابع نظامی سوری اعلام کردند: ارتش سوریه طی عملیاتی در روستای العجرف در جنوب شرق خزان در قنیطره علاوه به انهدام مهمات و سلاح تروریست های جبهه النصره شماری از آنها را به هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی کرد.

ارتش سوریه در این روستا تروریست های وابسته به گروه موسوم به احرار شام، سیف الاسلام، فرقان، اجناد شام را هدف قرار داد.

در روستاهای ام باطنه و الحمیدیه در حومه غربی قنیطره نیز ارتش سوریه مانع از نفوذ تروریست‌ها از مرز اردن و اراضی اشغالی فلسطین شد که در این عملیات شماری از تکفیری ها به هلاکت رسیدند.

در جباتا الخشب و روستای ابوشطه در این استان نیز ارتش سوریه حملاتی به مراکز جبهه النصره انجام داد. در روستای الصمدانیه در حومه شمال شرقی قنیطره و روستای ام العظام و اطراف آن در حومه قنیطره نیز ارتش سوریه عملیاتی علیه تروریست ها انجام داد.

نبرد با تروریست‌ها در حومه دمشق

در کوههای القلمون و خربه غمام وغرب وادی المیر در حومه دمشق ارتش سوریه طی عملیاتی موفق شماری از تروریست ها را به هلاکت رساند.

عملیات علیه تروریست‌های کمین گرفته در غارها در درعا

ارتش سوریه در روستاهای البعیات در منطقه اللجاه در حومه درعا که منطقه‌ای کوهستانی است و تروریست ها در غارهای این منطقه مخفی شده اند عملیاتی موفق علیه تروریست ها انجام داد.

در ساختمان گمرک قدیم ارتش سوریه مراکز گروه های تکفیری وابسته به موساد و دستگاه های اطلاعاتی خارجی را هدف قرار داد. در ام ولد و الکرک و روستای الملیحه در حومه شمال شرقی درعا ارتش سوریه عملیاتی علیه گروههای مسلح انجام داد.

منابع نظامی سوری اعلام کردند:در حمص و مناطق الرستن در روستای رحوم در شرق حمص ارتش سوریه علیه تروریست های داعش عملیات انجام داد. روستای رحوم در نزدیکی الرقه واقع شده است.

در الشنداخیه و رجم العالی و المشیرفه، روستاهای ابو حوادیت، ام صهیریج، المشیرفه شمالی، و المزبل در حومه شرقی حمص، شرق ساختمان پست شهر الرستن مراکز وابسته به تروریست ها النصره هدف قرار گرفت.

تار و مار کردن تروریست‌ها در حمص

ارتش سوریه در تلبیسه، دیرفول، الرستن، الشنداخیه جنوبی، جویسیس، المشیرفه القبلیه، مسعده، الکدیم، دور جلود، الجواعد، ریع الهوا، شرق جبل شاعر در حومه حمص ارتش سوریه تعدادی از تروریست ها را به هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی کرد.

حماه عرصه عملیات ارتش سوریه

منابع سوری از عملیات ارتش سوریه در مناطق جنی العلباوی، شرق مورک، تل فاس، عطشان، اللطامنه، کفرزیتا، تل العباوی، تل سلیمه در حماه و حومه آن خبر دادند.

ضربات مهلک به داعش در الحسکه

در شهر الحسکه و مناطق ابیض و السوده و عبد غرب ارتش سوریه عملیاتی علیه گروه های مسلح انجام داد.

در حومه الحسکه تروریست های داعش درحال قهقهرا هستند و این با توجه به تلفات سنگینی است که ارتش سوریه به آنها وارد کرده است و طی دو ماه گذشته مناطق زیادی را به کنترل خود درآورده است. داعشی ها به دنبال سیطره بر چاه های نفتی و سرقت و قاچاق آن به خارج هستند.

انهدام توپ جهنمی تروریست‌ها در ادلب

در ادلب ارتش سوریه طی عملیاتی منحصر به فرد و دقیق مراکز وابسته به جبهه النصره و گروه های تکفیری وابسته به آل سعود و ترکیه را هدف قرار داد.

در عملیات ارتش سوریه در ادلب کارخانه ساخت بمب و موشک و خمپاره و توپ جهنمی که تروریست ها از آن برای هدف قرار روستاها استفاده می کردند را منهدم کرد.

در عملیات ارتش سوریه در ادلب تعدادی از سرکرده های سعودی گروه های تروریستی از جمله خالد الدوسری و سیف الحق و سرکرده کویتی موسوم به ابو انس الکویتی به هلاکت رسیدند.

هلاکت تروریست‌های قطری در شمال لاذقیه

ارتش سوریه در مناطق مختلف حومه شمالی لاذقیه مراکز وابسته به گروه های مسلح را از جمله از بلده سلمی، روستای دروشان هدف قرار داد. در این عملیات ها تعدادی از تروریست های قطری، لیبیایی و لبنانی به هلاکت رسیدند.

در حومه شمالی لاذقیه گروه های تروریستی از جمله جبهه النصره، احرار الساحل و سلطان عبدالحمید حضور دارند که تروریست های خارجی از مرزهای ترکیه و اسکندرون وارد سوریه و ادلب می شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    وضعیت سوریه خیلی خرابه خواهش میکنم درست اطلاع رسانی کنین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس