کد خبر 405757
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری روز گذشته‌(سه‌شنبه) برای پاسخگویی به تعدادی از سئوال نمایندگان مجلس در کمیسیون قضایی حضور یافت.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری روز گذشته‌(سه‌شنبه) برای پاسخگویی به تعدادی از سئوال نمایندگان مجلس در کمیسیون قضایی حضور یافت.

عبدالعلی میرکوهی معاون حقوقی و امور مجلس وزیردادگستری در پاسخ به این سئوال که آیا نمایندگان از پاسخ‌های پورمحمدی قانع شدند یا خیر اظهارداشت: این موضوع را از دبیر کمیسیون بپرسید زیرا اگر ما جواب دهیم مداخله در کار آنها محسوب می شود. معمولا آنها پس از جلسه مشورت می‌کنند و تصمیم می گیرند و این طور نیست که بلافاصله به تصمیم برسند.

این مقام مسئول در وزارت دادگستری در پاسخ به این سئوال که پرسش‌های نمایندگان از وزیردادگستری بیشتر حول محور چه موضوعاتی بود، گفت: سئوالات در موارد مختلفی بود. البته فرصت نشد تا وزیردادگستری همه را پاسخ گوید. مسایل و مشکلات مربوط به سازمان تعزیرات حکومتی و برخی مشکلات دادگستری‌ها از جمله سئوالاتی بود که وزیردادگستری درباره آنها توضیح داد.

میرکوهی درباره پاسخ به این سئوال که آیا پرسش‌های نمایندگان مجلس شامل پرونده‌های ویژه قضایی نیز بود یا خیر؟ افزود: اگر سئوال درباره مسایل خاص قضایی باشد که طبیعتا پاسخ داده نمی‌شود؛ نه تنها وزیر نمی‌تواند پاسخ دهد بلکه قابل سئوال هم نیست. کارهایی که مربوط به وزارت‌خانه است مثل سازمان تعزیرات مسایلی است که وزیردادگستری می‌تواند پاسخ دهد ضمن اینکه در جلسه روز گذشته درباره مسایل ویژه قضایی سئوال نشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس