کد خبر 405618
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

من این حرفی که می‌گویم خواهش می‌کنم مردها نشنوند؛ چون ممکن است بدشان بیاید! شما خانم‌ها این را بدانید آقایان تا آخر هم مثل یک پسربچه هستند و باید اداره‌شان کنید.

 به گزارش مشرق، رهبر معظم انقلاب خطاب به زنان هموراه نکات ارزشمندی را بیان کرده اند که خواندن آن بسیار مفید است در ادامه یکی از توصیه های رهبر خطاب به زنان را می خوانید که بسیار جالب است.

این حرفی که می‌گویم خواهش می‌کنم مردها نشنوند چون ممکن است بدشان بیاید!

این را شما خانم ها بدانید، وجود شما آن تحولی را در روحیات مرد به وجود می‌آورد که گاه هیچ عاملی نمی‌تواند آن تحول را ایجاد کند. شما می‌توانید دل مرد را گرم کنید و به او امیدواری به زندگی و شوق ادامه کار بدهید. اصلاً این توان در شما هست که در وجود مرد نیرو بدمید. وجود شما این قدر مهم است. مرد هم نسبت به زن همین است. حالا مرد گاهی ممکن است مثلاً اخم‌آلود وارد خانه شود.

اگر زن قدری عقل و پختگی‌اش بیشتر باشد و از اخم او جا نخورد و لبخند نشان دهد و در مقابل محبت بورزد، یواش یواش با افسون محبت، می‌تواند گره اوقات تلخی و بداخلاقی مرد را باز کند و ببیند که او چه احتیاج داشت. من این حرفی که می‌گویم خواهش می‌کنم مردها نشنوند؛ چون ممکن است بدشان بیاید! شما خانم‌ها این را بدانید آقایان تا آخر هم مثل یک پسربچه هستند و باید اداره‌شان کنید.

 البته اگر این حرف از زبان ما به گوش مردها برسد، لابد از ما گله خواهند کرد. واقعاً خانم‌ها باید این بچّه‌پسری را که حالا ریشش هم بعد از پنجاه، شصت سال زندگی سفید شده اداره کنند.

منبع: کتاب خانواده،نشر صهبا،ص70




نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    ایول آقا جان! حالا داشتیم ، شما که اینجوری ما رو نابود کردی در مقابل این خانمها!!!!؟؟؟؟ قربون شما ، ما برای خودمون مردی شدیم،مثلاً
  • ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    0 0
    فدای اون متانت و افکار هوشمندانه و در عین حال روح لطیفت شوم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس