کد خبر 405616
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

وزارت ورزش و جوانان درحالی قول داده سرپرست فدراسیون دوومیدانی را تا آخر این هفته معرفی کند که به نظر می رسد هر فردی در راس این فدراسیون باشد کار سختی در پیش دارد.

به گزارش مشرق، فدراسیون دوومیدانی در بلاتکلیفی به سر می برد. استعفای افشین داوری از ریاست فدراسیونی که در بازیهای آسیایی نیز نتوانست انتظارات مسئولان را برآورده کند کار این فدراسیون را به چالش بیشتری کشانده است.

وزارت ورزش و جوانان قول داده که سرپرست این فدراسیون را تا آخر این هفته اعلام کند. سرپرستی که در این برهه زمانی حساس کار بسیار سختی دارد. در حالی که چند ماهی بیشتر به پایان دوره چهارساله ریاست رئیس مستعفی فدراسیون دوومیدانی باقی نمانده ممکن است کار سرپرست موقت در شش ماه اول سال که برای این رشته بسیار حیاتی است کمی به طول بکشد.

مسابقات قهرمانی آسیا در پیش است و تعلل در انتخاب سرپرستی آشنا به امور و مشکلات دوومیدانی خانواده بزرگ این ورزش را نگران کرده است. در حالی که شنیده می شد نعیما خواجوی گزینه اصلی سرپرستی فدراسیون دوومیدانی است نام گزینه های دیگری همچون حسین جلالی، برانوش نیک بین، حسین رشیدیان و حتی احمد گواری نیز به گوش می‌رسد.

مهدی مبینی نیز از جمله گزینه هایی بود که اگر سرپرست گلف نمی شد امروز یکی از شانس های اصلی جایگزینی موقت برای داوری بود.

وزارت ورزش و جوانان در برابر فدراسیون دوومیدانی دو موضع قابل پیش بینی دارد یا انتخاب سرپرستی که تقریبا این شش ماه حساس را خودش در این فدراسیون عهده دار باشد یا اینکه سرپرست منتخب هر چه زودتر شرایط را برای برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون آماده کند.

ریاست فدراسیون دوومیدانی اگرچه با بودجه ای کم و انتظاراتی بالا از این رشته همراه است اما به نظر می رسد گزینه های زیادی علاقه مند به شرکت در مجمع انتخاباتی آن باشند. حسین جلالی که خود سابقه ریاست 3/5 ساله در فدراسیون دوومیدانی را دارد یکی از گزینه هایی است که به نظر می رسد بی علاقه به شرکت در انتخابات دوومیدانی نباشد. البته اگر انتخاباتی برگزار شود.

مصطفی کریمی، حمید سجادی، شروین اسبقیان نیز از جمله دیگر گزینه های از دل خانواده دوومیدانی هستند که به نظر می رسد در مجمع انتخاباتی دوومیدانی شرکت کنند.

فدراسیون جزیره ای دوومیدانی این روزها رها شده و ورزشکارانش که در راس آنها احسان حدادی نایب قهرمان المپیک قرار دارد در بلاتکلیفی به سر می برند. انتظار می رود وزارت ورزش هر چه سریعتر بهترین تصمیم را برای صندلی نخست این رشته بگیرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس