کد خبر 405445
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴

رئیس سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد که این سازمان به موضوع رانت 2میلیارد دلاری که نمایندگان طی نامه‌ای آن را اعلام کرده بودند ورود پیدا کرده و آن را به صورت دقیق بررسی می‌کنند.

به گزارش مشرق، ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور عصر امروز سه‌شنبه در حاشیه حضور در مراسم ختم والده حجت‌الاسلام سیدمحمد حسن ابوترابی‌فرد نایب‌رئیس اول مجلس که در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد، در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا سازمان بازرسی کل کشور به موضوع رانت دو میلیارد دلاری که اخیراً نمایندگان طی نامه‌ای آن را اعلام کرده‌اند ورود پیدا می‌کند، گفت: این نامه به سازمان نیز رونوشت شده، ما موضوع را دقیقاً بررسی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا می‌توانید جزئیاتی از این پرونده را اعلام کرده و آیا شما انحصار را تأئید می‌کنید، اظهار داشت: اطلاعات سازمان بازرسی محرمانه است و حق انتشار آن را نداریم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به پرسش خبرنگار دیگری که پول‌های کثیف را مورد سؤال قرار داد اظهار داشت: پس از طرح این مسائل ما پیرامون آن استعلام کردیم اما مدارکی دال بر این موضوع هنوز به ما ارائه نشده است.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا وزیر کشور که به موضوع پول‌های کثیف اشاره داشته اسناد را به شما نداده است، گفت: در کل اگر ما مبحثی پیرامون چنین موضوعاتی از قبیل پول کثیف بیان شود استعلام می‌کنیم و تا زمان دریافت استعلامات نمی‌توان در این باره اظهارنظر کرد اما اگر بدون دلیل یا مدرک مصاحبه صورت گرفته باشد قطعاً‌ افراد تحت تعقیب قرار می‌گیرند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • بی نام ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    0 0
    اینکه میگن یارو را خریدن میدانید معنی اش چیست ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس