کد خبر 405252
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

زوجی کانادایی زندگی روتین شهری خود را رها کرده‌اند و شبه شهری زیبا به دور از شلوغی‌های زندگی متمدن برای خود ساخته‌اند.

 به گزارش مشرق، «وین آدامز» و «کاترین کینگ» خانه‌ای رویایی برای خود ساخته‌اند که روی آب شناور است. این خانه جزیره‌ای از ۱۲ سکو تشکیل شده است که با یک مسیر چوبی به هم وصل شده‌اند. این خانه که ساختار فیروزه‌ای و سرخابی‌رنگ دارد، در ساحل توفینو در بریتیش کلمبیا قرار دارد.

این خانواده از سال ۱۹۹۲ با دو فرزند خود در آن زندگی می‌کنند. نکته جالب این است که این خانواده کاملا خودکفا هستند و  تمام نیازهای زندگیشان را خودشان مهیا می‌کنند!

این زوج در طول زمستان از آب باران و در تابستان از آب آبشار برای مصرف استفاده می‌کنند. این جزیره کوچک پر از خانه‌های سبزی است که در طول سال در آن‌ها  میوه و سبزیجات پرورش می‌دهند و برق آن هم از طریق صفحه‌های خورشیدی تامین می‌شود. این خانه همچنین یک فانوس دریایی و تعداد زیادی گلدان‌های پر از گل دارد که این هم نتیجه هنرمندی صاحبان این خانه است.

این زوج هنرمند در خانه‌شان مرغ و خروس هم نگهداری می‌کنند و برای در امان ماندنشان از حیوانات وحشی، آغلی برای آن‌ها ساخته‌اند. وین و کاترین بیش از ۲۰ سال است که در این خانه زندگی می‌کنند و از آن زمان تاکنون تغییرات زیادی در آن ایجاد کرده‌اند.

بزرگترین مشکل این زن و شوهر، نوع خاصی از موش است که فوندانسیون این خانه شناور را می‌جوند. اما این مشکلات مانع از دستیابی آن‌ها به آرزوهایشان نشده است. این خانه پر از کارهای هنری است که وین آن را ساخته و کاترین هم این شبه جزیره را پر از باغ و گل کرده است. این هنرمندی‌ها صرفه اقتصادی هم برای آن‌ها داشته است. بسیاری از کارهای هنری آن‌ها مثل کنده‌کاری‌ها و شمع‌ها در توفینو به فروش می‌رسد.

این زن و شوهر میزبانان خوبی هم هستند. آن‌ها عاشق توریست‌‌ها هستند و امکان بازدید از خانه را برایشان فراهم می کنند؛ به‌خصوص زوج‌های جوانی که دوست دارند خودکفایی را از آن‌ها بیاموزند.

{$sepehr_album_25146}

منبع: مجله مهر
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس