کد خبر 405141
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر ورزش و جوانان می‌گوید که خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال یکی از مهم‌ترین اقدامات وزارت ورزش و جوانان در دوره کنونی است و کسانی که در این زمینه انتقاداتی را مطرح می‌کنند باید نگاهی به عملکرد گذشتگان و آنچه که به این دو باشگاه گذشته نیز داشته باشند.

به گزارش مشرق، امیررضا خادم در مورد آخرین وضعیت اعضای هیات مدیره باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال اظهار کرد: قرار است به زودی نفراتی به جمع اعضای هیات مدیره این دو باشگاه اضافه شوند. روز یکشنبه نیز آقای سبک‌دست به جمع اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال اضافه شد و امیدواریم این تغییرات بتواند کمک‌حال دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باشد.

او در مورد گمانه‌زنی‌های مطرح‌شده در مورد اضافه شدن حسین هدایتی به جمع اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز گفت: قرار است جلسه مشترک با ایشان برگزار کنیم و در صورت رسیدن به نتیجه، آقای هدایتی نیز به جمع اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه می‌شود. در روزهای آتی جلسه‌ای مشترک با مسئولان باشگاه پرسپولیس خواهیم داشت و در این زمینه به جمع‌بندی نهایی می‌رسیم.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور نژادفلاح در راس باشگاه پرسپولیس و صحبت‌هایی که در مورد برکناری او مطرح می‌شود نیز گفت: چنین اتفاقی فقط در حد یک گمانه‌زنی رسانه‌ای است. قطعا تا زمان برگزاری مزایده دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بعید است که چنین اتفاقی رخ دهد.

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا قرار است هدایتی به عنوان خریدار اصلی پرسپولیس ورود پیدا کند، گفت: در این مورد ما اطلاع خاصی نداریم و هر اقدامی که از سوی حسین هدایتی صورت پذیرد، به خودش مربوط است. ما مزایده دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را بر اساس چارچوب‌های قانونی در موعد مقرر برگزار خواهیم کرد.

خادم در پاسخ به این سوال که اگر تنها خریدار باشگاه پرسپولیس در روز مزایده حسین هدایتی باشد آیا مشکلی پیش نمی‌آید نیز اظهار کرد: حتی اگر یک خریدار در روز مزایده حضور داشته باشد و بر اساس چارچوب‌های مشخص‌شده پیشنهاد خود را مطرح کند، هیچ مشکلی وجود ندارد.

او اضافه کرد: تمامی مراحل مزایده بر اساس فرآیندهای قانونی انجام می‌شود و امیدواریم در این دوره شاهد به سرانجام رسیدن این مزایده باشیم.

معاون حقوقی پارلمانی وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی در مورد انتقاداتی که همچنان برای خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مطرح می‌شود، تصریح کرد: بر اساس قانون، ما موظف به خصوصی‌سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هستیم. کسانی که در دوره‌های اخیر باعث ایجاد مشکلات و بدهی‌های بسیاری برای این دو باشگاه شده‌اند اکنون گاهی مواردی را مطرح می‌کنند و در زمان حضورشان از خصوصی‌سازی این دو باشگاه شانه خالی می‌کردند.

خادم خاطرنشان کرد: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم هرچه زودتر این دو باشگاه را خصوصی‌ کنیم. متاسفانه صورت‌های مالی این دو باشگاه از شفافیت لازم برخوردار نبود و حالا این انتقادات به ما مطرح می‌شود. ما می‌خواهیم برند این دو باشگاه را به فروش برسانیم و تمامی موارد این امر کاملا مشخص شده است.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر ورزش و جوانان افزود: اینکه این دو باشگاه زیان‌ده یا سود‌ده هستند به عملکرد گذشتگان بازمی‌گردد. ما در این دوره تلاش کردیم تا این دو باشگاه را سر و سامان دهیم و خصوصی‌سازی سرخابی‌ها یکی از مهم‌ترین اقدامات وزارت ورزش و جوانان خواهد بود.

او در بخش دیگری از این گفت‌وگو در مورد جلسات وزیر ورزش و جوانان با نمایندگان مجلس نیز گفت: پرسیدن سوال از وزرا حق نمایندگان مجلس است و ابزاری برای نظارت آن‌ها به شمار می‌رود. وزارت ورزش و جوانان نیز همواره تعامل خوبی با نمایندگان مجلس داشته است. نمایندگان مجلس چند ابهام در زمینه‌های مختلف داشتند که قرار است جمع‌بندی‌های لازم در این زمینه انجام شود. این تعاملات کاملا روتین است و مساله خاصی وجود ندارد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    0 0
    حق پخش تلوزیونی چی میشه ؟؟ بلاخره کسی زورش میرسه این صدا و سیما رو مجبور کنه درست به تعهداتش عمل کنه؟
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    0 0
    خدا به پرسپولیس رحم کنه. هدایتی استیل اذین رو نابود کرد. حالا نوبته پرسپولیسه
  • ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    0 0
    پرسپولیس نباید دست افراد بیفته. باید این تیمو بدن به شرکت ها مثل نفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس