کد خبر 404988
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰

قائم مقام باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه درباره موضوعات مختلف با مسئولان وزارت ورزش و جوانان صحبت کرده، گفت: من حکم قائم مقامی باشگاه پرسپولیس را با اختیارات مدیرعاملی دارم.

به گزارش مشرق، محمدحسین نژادفلاح در خصوص جلسه‌ای که با مسئولان وزارت ورزش و جوانان داشت، ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما موضوعاتی را در جلسه امروز مطرح کردیم که مهمترین این بحث‌ها ابتدا بحث مشخص شدن تکلیف اسپانسر قبلی باشگاه و انتخاب اسپانسر جدید است.

وی در ادامه افزود: بحث دیگر، ترمیم هیات مدیره و انتخاب نفراتی جدید است تا ترکیب چند نفره در روزهای آتی به ما اضافه شوند. در واقع وزارت ورزش باید در برخی مسائل حکم صادر کند و جزء اختیارات من نیست.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در ادامه در خصوص آزادی سیاسی از زندان توضیح داد: من برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم و این گرفتاری آقای سیاسی متوجه باشگاه هم بود. من حکم قائم مقامی باشگاه پرسپولیس را با اختیارات مدیرعاملی دارم.

وی همچنین در خصوص دیدار روز گذشته پرسپولیس برابر استقلال خوزستان تصریح کرد: هواداران پرسپولیس لیاقت بهترین‌ها را دارند و نباید فرصت سوزی کرد. بازیکنان باید از اعتبار پرسپولیس و اعتبار خودشان در لیگ هم دفاع کنند. بازی‌های آسیایی بیانگر توانایی بالای اعضای تیم است و پرسپولیس در بازی با استقلال صنعتی خوزستان نیز شایستگی برتری را داشت.

نژادفلاح ادامه داد: تیم فوتبال پرسپولیس به حق، لیاقت پیروزی در این بازی را داشت. البته حریف‌مان هم تیم خوبی بود و در جریان بازی موقعیت‌های خوبی هم داشت ولی موقعیت‌هایی که بچه‌های ما ایجاد کردند، بهتر بود و کسب نتیجه تساوی نمی‌تواند راضی کننده باشد. ما باید تلاش کنیم در بازی‌های آینده به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مکان فعلی تیم در جدول در شأن پرسپولیس نیست. بازیکنان هم از این جایگاه راضی نیستند و بی‌تردید تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند و در این بازی هم مثل بازی با النصر می‌شد از گل برتری دفاع کرد. البته کادر فنی جدید هم تنها سه روز فرصت داشتند و طبیعی بود که زمان زیادی نداشتند. آقای برانکو هم که امروز به تهران آمدند و از امروز کار خود را با اقتدار شروع خواهند کرد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: پانادیچ با توجه به اینکه چند روزی تیم را در اختیار داشتند، گزارشی از وضعیت بازیکنان را به آقای برانکو و باشگاه ارائه خواهند کرد و در کل امیدواریم آینده خوبی برای تیم فوتبال پرسپولیس ترسیم شود. نیاز به گفتن نیست که برانکو برای اجرای برنامه‌ها و افکار فنی خود به فرصت نیاز دارد تا با شناخت کافی و وافی برای ساختن تیمی مقتدر کار کند. البته آشنایی وی با فوتبال ایران از گذشته نیز مثمرثمر خواهد بود.

وی با بیان اینکه ایوانکوویچ در بازی‌های آینده برای ثبت نتایج بهتر تلاش خواهد کرد، افزود: زمان باقی مانده تا پایان فصل هم فرصت خوبی خواهد بود تا او با شناخت کافی، فصل بعد را آغاز کند و امیدواریم با رقم خوردن روزهای خوب پرسپولیس، شاهد خوشحالی هواداران باشیم.

نژادفلاح در پایان گفت: قرار است فردا جلسه‌ای را با مسئولان سازمان لیگ و سایر مدیران در خصوص بحث و تعامل میان باشگاه‌ها برای فصل آتی برگزار کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس