کد خبر 404888
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: جایگاه تیم باید ارتقاء یابد و این زمان فرصت خوبی است تا برانکو با شناخت کامل، فصل بعد را شروع کند.

به گزارش مشرق، محمدحسین نژادفلاح گفت: هواداران پرسپولیس لیاقت بهترین‌ها را دارند و نباید فرصت سوزی کرد. بازیکنان باید از اعتبار پرسپولیس و اعتبار خودشان در لیگ هم دفاع کنند. بازی‌های آسیایی بیانگر توانایی بالای اعضای تیم است و پرسپولیس در بازی با استقلال صنعتی خوزستان نیز شایستگی برتری را داشت.

وی ادامه داد: تیم فوتبال پرسپولیس به حق، لیاقت پیروزی در این بازی را داشت. البته حریف ما هم تیم خوبی بود و در جریان بازی موقعیت‌های خوبی هم داشت ولی موقعیت‌هایی که بچه‌های ما ایجاد کردند بهتر بود و کسب نتیجه تساوی نمی‌تواند راضی کننده باشد. ما باید تلاش کنیم در بازی‌های آینده به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.

نژادفلاح خاطرنشان کرد: مکان فعلی تیم در جدول در شأن پرسپولیس نیست. بازیکنان هم از این جایگاه راضی نیستند و بی‌تردید تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند و در این بازی هم مثل بازی با النصر می‌شد از گل برتری دفاع کرد. البته کادر فنی جدید هم تنها سه روز فرصت داشتند و طبیعی بود که زمان زیادی نداشتند. آقای برانکو هم که امروز به تهران آمدند و از امروز کار خود را با اقتدار شروع خواهند کرد. آقای پانادیچ با توجه به اینکه چند روزی تیم را در اختیار داشتند، گزارشی از وضعیت بازیکنان را به آقای برانکو و باشگاه ارائه خواهند کرد و در کل امیدواریم آینده خوبی برای تیم فوتبال پرسپولیس ترسیم شود.

وی تصریح کرد: نیاز به گفتن نیست که برانکو برای اجرای برنامه‌ها و افکار فنی خود به فرصت نیاز دارد تا با شناخت کافی و وافی برای ساختن تیمی مقتدر کار کند. البته آشنایی وی با فوتبال ایران از گذشته نیز مثمرثمر خواهد بود. آقای ایوانکوویچ در بازی‌های آینده برای ثبت نتایج بهتر تلاش خواهد کرد. زمان باقی مانده تا پایان فصل هم فرصت خوبی خواهد بود تا او با شناخت کافی، فصل بعد را آغاز کند و امیدواریم با رقم خوردن روزهای خوب پرسپولیس، شاهد خوشحالی هواداران باشیم.
منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس