کد خبر 404957
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰

حضور اکبر عبدی در شهر بندری آلانیای و احتمال اقامت این هنرمند در آلانیا این شهر، بازتاب گسترده در رسانه های ترکیه داشته است.


به گزارش مشرق، رسانه های ترکیه روز دوشنبه گزارش دادند که عبدی با خرید خانه ای در آلانیا تصمیم گرفته در این شهر اقامت کند.
 
خبرگزاری آناتولی گزارش داد: عبدی که نقش اول را در بیش از ۹۰ فیلم در ایران بازی کرده است گفته است در این شهر زندگی خواهد کرد.
 
شبکه خبری ان.تی.وی هم با انتشار خبر گزارش داد: عبدی هنرمندی است که ۳۵ سال در سینمای ایران به عنوان مرد چهره های متفاوت مطرح بوده است.
 
عبدی ۵۵ ساله گفته است که پروژه هایی در خصوص تهیه فیلم و سریال تلویزیونی در ترکیه داشته و در ماه های آینده فیلم آذری مشهدی عباد را شروع خواهد کرد.
 
وی سال ۱۳۶۸ برای بازی در فیلم مادر ساخته علی حاتمی برنده سیمرغ بلورین نقش دوم مرد از هشتمین جشنواره فیلم فجر شد. عبدی همچنین برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی امین جشنواره بین المللی فجر برای نقش آفرینی در فیلم «خوابم می آد» ساخته رضا عطاران است .

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    0 0
    عاشقتم اکبر آقا دمت گرم
  • ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    0 0
    آقای اکبر عبدی من و خیلی ها با فیلم های بسیار زیبا و متفاوت شما بزرگ شدیم و خیلی هم دوست داریم و طرفدارتیم . شما خاطرات ما هستید . هر جایی دوست دارید برید فقط حس و خاطرات ما رو خراب نکنید . ترکیه کشوری است که برنامه های زنده تلویزیونی ، شو ها ، سریال ها و فیلم هایی بسیار زننده و غیر اسلامی و حتی ضد بشری دارد مغز حکام این کشور هم به شدت تاب دارد و خراب است و توهماتی مثل عثمانی شدن !!! دارند . دقت کنید خواهشا که وارد کجا می شید و دقت کنید که در تله نیافتید . کسانیکه قبل از شما رفته اند چه مجری و چه بازیگر ، با محبوبیت خوبی که بین مردم داشته اند الان منفور مردم هستند و دائما با حرکات های این ها ، نفرت مردم از هر قشری ، بیشتر و بیشتر می شود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس