کد خبر 404227
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۳

آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: آل سعود که عنوان خادم الحرمین را یدک می کشد، با حمایت های آمریکا و اسراییل جنایتکار دست به این اقدام گستاخانه زده است، اما سردمداران آل سعود نباید به حمایت های آنها دلخوش باشند و باید از سرنوشت صدام و قزافی درس عبرت بگیرند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: عربستان سعودی با الگوگیری از رژیم اشغالگر اسراییل مردم مظلوم یمن را آماج حملات هوایی خود قرار داده و مجامع بین المللی نیز در خصوص این اقدام گستاخانه عربستان سکوت اختیار کرده اند.

 
آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان داشت: عربستان با تهاجم نظامی به کشور یمن خوی وحشی گری را به راه انداخته ولی همگان اذعان داشته‌اند که بازنده این تهاجم خود عربستان بوده و مردم مظلوم و مقاوم یمن پیروز میدان خواهند بود.


عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری عربستان را دست نشانده و مجری اوامر رژیم صهیونیستی و امریکا در منطقه توصیف کرد و خاطر نشان کرد: این کشور عربی در یمن کاری را می کند که رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان انجام داد.
 

وی افزود: مردم یمن باید در دفاع از آب و خاک خود با یکدیگر متحد شده و با تمام وجود از خاک کشور خود در برابر زیاده‌خواهی و رفتارهای قلدرمآبانه آل سعود و متحدانش دفاع کنند.
 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: آل سعود که عنوان خادم الحرمین را با خود به یدک می کشد، با حمایت های آمریکا و اسراییل جنایتکار دست به این اقدام گستاخانه زده است، اما سردمداران آل سعود نباید به حمایت های آنها دلخوش باشند و باید از سرنوشت صدام و قذافی درس عبرت بگیرند.


آیت‌الله دری نجف‌آبادی  تصریح کرد: حمله عربستان به یمن را باید حمله‌ای از سر درماندگی و ناشی از شکست‌های پی در پی سیاسی آل‌سعود در منطقه دانست چراکه آن‌ها در جنگ سوریه و عدم موفقیت گروه تکفیری داعش در گسترش سلطه بر عراق و شکست برنامه‌های ریاض در بحرین و لبنان، دنبال جنگ‌جویی در یمن هستند که به لطف خدا در این جنگ نیز با شکست مفتضحانه روبه‌رو می‌شوند.
 

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری  اظهار داشت: مسلمانان جهان در شرایط کنونی باید ضمن محکوم کردن این اقدام گستاخانه ارتش آل سعود، همه توان خود را برای حمایت از مردم مسلمان و بی دفاع یمن به کار بگیرند.

 
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی  در ادامه گفت: ظلم دوام نخواهد آورد آل سعود هم دوام چندانی نخواهد داشت و این شجره خبیثه ریشه‌کن خواهد شد و ما امیدواریم هر چه زودتر روزی فرا برسد که مدینه از دست آل سعود آزاد و بدون شک خداوند آل سعود را رسوا می نماید.
منبع: رسا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس