کد خبر 404007
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ساده‌ترین کار در یک باشگاه حرفه‌ای مشخص کردن کادر فنی است.

عبدی: اهل قهر کردن نیستم
به گزارش مشرق، حسین عبدی در گفت‌وگو با رادیو جوان در ارتباط با وضعیت باشگاه پرسپولیس گفت: در این مورد باید از باشگاه سوال کنید. قبل از دیدار مقابل النصر عربستان تمام تمرکزمان روی این مسابقه بود و می‌خواستیم در مقابل مردم با کسب پیروزی شادی را به سطح جامعه بیاوریم. قرار ما این بود که پس از بازی روز پنجشنبه با هر نتیجه‌ای که به دست آمد بنشینیم و در رابطه با وضعیت ادامه یا عدم همکاری صحبت کنیم اما هنوز هیچ تماسی با من گرفته نشده و فکر می‌کنم ابتدایی‌ترین کار در یک باشگاه مشخص کردن وضعیت مربیان است.

وی در رابطه با اوضاع پرسپولیس خاطرنشان کرد: هر تیمی اگر بازیکن و مربی خوبی داشته باشد درصد موفقیتش را بالا می‌برد اما این مسئله فقط در مورد تیم صادق است اگر می‌خواهیم باشگاه خوبی باشیم باید مدیریت قوی پشت تیم باشد. از لحاظ تیمی هیچ مشکلی نخواهیم داشت اما از لحاظ بودجه، لباس، مسائل مالی و … تحت فشاریم و با مشکل روبرو می‌شویم حتی اگر در این شرایط تفکرات و تصمیمات حرفه‌ای‌تر شود مشکلی نداریم.

مربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا روز یکشنبه او روی نیمکت می‌نشیند تصریح کرد: کسی تماسی با من نگرفته است. روز پنجشنبه نذری داشتم که اگر بازیکنان سلامت باشند و تیم به پیروزی برسد آن را ادا کنم. در تمرین رفتم و لباس ورزشی به تن نکردم. گوسفندی قربانی شد و پس از آن رفتم. در این رابطه عنوان شد که عبدی قهر کرده است. این مسائل نه در شخصیتم و نه در نوع کارم است. یک مربی حرفه‌ای هستم و اگر بحث تعصب هم باشد این مربوط به امثال ما است که ۲۰ سال در پرسپولیس حضور داشتیم. ۱۵ سال در پرسپولیس بازی کردم و ۴ سال مربیگری مستمر داشتم. امیدوارم هر چیزی که صلاح است اتفاق بیفتد.

عبدی در مورد اینکه در بازی فردا چه کسی روی نیمکت پرسپولیس می‌نشیند اظهار داشت: بنده هم در این ارتباط اطلاعی ندارم. فکر می‌کردم صبح پنجشنبه با برانکو ایوانکوویچ جلسه‌ای برگزار می‌کنیم اما عصر پنجشنبه شنیدم او از ایران رفته است. بعد از تمرین هم با توجه به اینکه دستیاران برانکو اتومبیل نداشتند آنها را به هتل رساندم و در مسیر با یکدیگر صحبت کردیم باعث تعجب من است که هنوز این مسائل مشخص نشده. نمی‌دانم میزان شناخت دستیاران برانکو از تیم به چه اندازه است ولی ما روز یکشنبه بازی مهمی مقابل استقلال خوزستان داریم. امیدوارم تدبیر لازم انجام شده باشد و حتما این اتفاق افتاده و ما از آن بی‌خبریم.

وی در پایان گفت: بار دیگر از این تریبون استفاده می‌کنم تا از مردم و هواداران خوب پرسپولیس که با غیرت هرچه تمام در ورزشگاه حاضر شدند و تیم را مورد تشویق قرار دادند تشکر می‌کنم و خوشحالم که این برد مهم را در شرایط حساس ورزشی و سیاسی رقم زدیم.

منبع: خبرلایو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس