کد خبر 403686
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در جمع بازیکنان این تیم گفت: برانکو به من گفت پانادیچ دستیار اولش است و حرف او حرف وی است.

به گزارش مشرق، محمدحسین نژادفلاح در تمرین امروز پرسپولیس در جمع بازیکنان و مربیان پرسپولیس اظهار داشت: قبل از هر چیز از همه شما تشکر می‌کنم، با همتی که کردید و توانستید دل میلیون‌ها هوادار را شاد کنید.

وی افزود: تدبیری که قبل از بازی به خرج دادیم و بلیط‌ها را برای هواداران خریداری کردیم باعث شد بیش از یکصد هزار هوادار به ورزشگاه آزادی بیایند، خیلی از هواداران پشت در ماندند و خیلی‌ها وقتی متوجه شدند ورزشگاه آزادی پر شده است، از آمدن به آنجا منصرف شدند. این یکدلی و اتحاد هواداران کمک کرد تا شما بیشتر همت کنید و کاری را انجام دهید که خیلی‌ها باید انجام می‌دادند اما از پس آن برنیامدند.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در ادامه خطاب به سرخپوشان یادآور شد: خیلی مهم بود که شما هواداران را ناامید نکردید و بار دیگر بزرگی پرسپولیس را به رخ حریفان آسیایی کشیدید اما فراموش نکنید که جایگاهی که در جدول لیگ برتر قرار داریم اصلا در شأن پرسپولیس و شما بازیکنان نیست. اگر درصدی از عملکرد خوبتان در بازی دیروز را مقابل راه‌آهن ارائه می‌دادید قطعا 3 امتیاز آن مسابقه را هم کسب می‌کردید، انتظار من از شما این است با همین انگیزه آسیایی در مسابقات داخلی حاضر شوید و از حیثیت خودتان و پرسپولیس در لیگ دفاع کنید.

نژادفلاح در ادامه با معرفی دستیاران برانکو اظهار داشت: از امروز پانادیچ، به عنوان دستیار اول برانکو در کنار شما خواهد بود، ضمن اینکه کریم باقری به خانه خودش بازگشت. برانکو قصد داشت بعد از بازی با النصر و روز یکشنبه به ایران بیاید اما من از او درخواست کردم به هر شکلی است روز بازی با النصر خودش را به تهران برساند و با حضورش در ورزشگاه آزادی از نظر روحی و روانی اثرات خود را روی تیم بگذارد که او به خواسته من توجه کرد و با وجود اینکه کار شخصی داشت روز سه‌شنبه به ایران آمد و امروز صبح نیز به کشورش بازگشت.  برانکو از بامداد یکشنبه مجدد به تهران خواهد آمد تا در کنار تیم باشد. البته او به من تاکید کرده پانادیچ به عنوان دستیار اول از امروز کارش را شروع خواهد کرد و حرف‌های او حرف‌های برانکو است و شما بازیکنان باید تابع وی باشید.

وی همچنین به تمجید از کریم باقری پرداخت و افزود: آقا کریم افتخار پرسپولیس است و باعث افتخار ما است که او کنار ما است ضمن اینکه تای‌هومیر به عنوان مربی بدنساز در کادرفنی مشغول به کار خواهد شد، جا دارد تشکری از نادر باقری و علیرضا امامی‌فر بکنم که حرفه‌ای‌گری کرده و با ماندنشان کنار تیم وفاداری خودشان را به پرسپولیس نشان دادند. مطمئنا حسین عبدی که سال‌ها بازیکن و مربی پرسپولیس بوده همچنان کنار ما خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس