کد خبر 403892
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷

هدایت الله بهبودی از بازچاپ دو اثر تاریخی ادبی خود پس از بیست سال خبر داد.

به گزارش مشرق، هدایت الله بهبودی از بازنشر دو کتاب قدیمی خود پس از نزدیک به بیست سال از انتشار چاپ نخست خبر داد و گفت: دو کتاب من با عناوین «ادبیات نوین ایران پس از مشروطه» و «ادبیات در جنگ‌های ایران و روس» که در دهه هفتاد منتشر و دیگر بازچاپ نشده بودند برای دومین نوبت از سوی سوره مهر بازچاپ خواهد شد.

وی افزود: این دو کتاب با نگاه و روشمندی تاریخی نوشته شده و بدون بازنگری بازچاپ خواهد شد. من به آنچه که در این دو کتاب اتفاق افتاده باور دارم و فکر نمی کنم نیازی به بازنگری در آنها باشد و علت تجدید چاپش نیز تنها این است که این دو کتاب مدتهاست در دسترس پژوهشگران و علاقه مندان نیست.

وی ادامه داد: تالیف این دو کتاب در واقع نتیجه تحقیقاتم در دوره دانشجویی بود و باید از استادانم ممنون باشمکه به انجام دادن این کار ترغیبم کردند تا بتوانم جریان‌های و شخصیت‌ها و افرادی که در این دو برهه تاریخی در حوزه ادبیات مشغول بودند را در این دو اثر واکاوی کنم و تا به نوعی غنی سازی در این زمینه برسیم.

بهبودی همچنین با اشاره به انتشار کتاب «سفر به زمین سوخته» شامل سفرنامه خود به کشور ژاپن و شهر هیروشیما در سال ۹۲ گفت: این کتاب سال پگذشته منتشر و ترجمه انگلیسی آن نیز در روزهای پایانی سال گذشته منتشر شد. و قرار است طی مراسمی در موزه صلح تهران در روز دوشنبه آتی از این دو کتاب رونمایی نیز به عمل آید.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس