کد خبر 403495
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر نمی‌کنم هیچ کسی در دنیا خوشحال‌تر از من باشد.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس در دیدار لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر عربستان گفت: پس از سال‌ها به ایران بازگشتم و بار دیگر این همه هوادار را در ورزشگاه با این همه تشویق پرشور می‌دیدم. آن وقت تیم هم بازی را با پیروزی پشت‌سر گذاشت فکر نمی‌کنم در دنیا هیچ انسانی خوشحال‌تر از من باشد. یک پیروزی درخشان دیدم هواداران بسیار پرشور تشویق کردند و بازیکنان هم بسیار پرتلاش ظاهر شدند.

وی افزود: یک پیروزی خوب و جو مثبت دیدیم واقعاً جو بسیار خوبی بود و جو مثبت در هوا احساس می‌شد با این شرایط امکان نداشت پرسپولیس بازنده شود به مدیریت باشگاه که با زحمات فراوان تلاش کردند این پیروزی را تبریک می‌گویم آنها بستر این پیروزی را فراهم کردند.

سرمربی جدید پرسپولیس گفت: با مشکلاتی که وجود داشت  و با توجه به رفتن حمید درخشان بار سنگین این مسابقه روی دوش کادر فنی بود و اینکه پرسپولیس توانست برنده شود جای تبریک دارد. این برد را اول از همه به هواداران و سپس به بازیکنان، مدیریت و کادر فنی و همه تبریک می‌گویم.

وی در ادامه تصریح کرد: پرسپولیس بزرگترین باشگاه آسیا است و آنها توانسته‌‌اند با تمام مشکلات اکنون در صدر جدول لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرند. پرسپولیس به سنت، تاریخ و هوادارانش متعهد مانده و برای بالاترین‌ها می‌جنگد.

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا در بازی مقابل استقلال خوزستان روی نیمکت می‌نشیند، گفت: روی نیمکت نیستم اما همان روز به تهران باز می‌گردم برای کارهای شخصی به کرواسی می‌روم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس