کد خبر 403340
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶

نمایندگان مجلس در تذکرات متعدد خود به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار تجدیدنظر در سفرهای عمره مفرده به عربستان و کاهش سهمیه این سفرها شدند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس در تذکرات متعدد خود به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار تجدیدنظر در سفرهای عمره مفرده به عربستان و کاهش سهمیه این سفرها شدند.

تذکرات کتبی نمایندگان و مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (19 فروردین 94) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:
 
محمدقسیم عثمانی نماینده مردم بوکان به رئیس‌جمهور لزوم ارائه لایحه بهبود معیشت معلمان قبل از لایحه رتبه‌بندی مشاغل فرهنگیان را متذکر شد.
 
احمدعلی مقیمی نماینده مردم بهشهر به وزیر امور خارجه لزوم قرار دادن فک‌شیت بیانیه لوزان بر روی سایت وزارت امور خارجه ایران را متذکر شد.
 
محمدمهدی زاهدی و فرج‌الله عارفی نمایندگان کرمان و جیرفت در تذکری به رئیس‌جمهور و وزرای خارجه و ارشاد اسلامی خواستار اقدام قاطع علیه مقامات سعودی شدند که در برخورد با با محرمین چند روز اخیر عمل شنیعی را انجام داده بودند.
 
نادرقاضی‌پور، حسین سبحانی‌نیا و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه، نیشابور و تهران در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار تسریع در اختصاص و صدور کد استخدامی استانداری‌ها شدند.
 
حمیدرضا مشهدی عباسی نماینده مردم دماوند در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار برنامه‌ریزی در کاهش سهمیه حج عمره با توجه به عمل ننگین مقامات عربستان سعودی در فرودگاه جده شد.
 
رسول خضری نماینده مردم سردشت در تذکری به وزیر صنعت خواستار جلوگیری از واردات بی‌رویه شکر در فصل برداشت چغندر کشاورزان و تولید شکر در کشور شد.
 
سید شکر خدا موسوی نماینده مردم اهواز،‌ در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار تجدید نظر در سفرهای زیارتی حج عمره به دلیل اذیت و آزار دو نوجوان ایرانی توسط افراد سعودی شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • هادي ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    0 0
    مردم ايران اگر فيشهاي حج عمره خود را پس بگيرند انها تنبيه خواهند شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس