عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد که لغو تحریم‌ها و انجام تعهدات کشورمان باید به صورت همزمان صورت گیرد.

به گزارش مشرق، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد که لغو تحریم‌ها و انجام تعهدات کشورمان باید به صورت همزمان صورت گیرد.
 
محمد اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز چهارشنبه پارلمان طی تذکری با تأکید بر اینکه با زحمات ملت ایران پیروزی‌های بسیار بزرگی در مسائل هسته‌ای به دست آوردیم گفت: دانشمندان هسته‌ای کشورمان با جان و خونشان این عزت را به ملت تقدیم کردند.
 
وی با اشاره به اینکه تیم مذاکره‌کننده اقدامات فراوانی در جهت حفظ دستاوردهای کشورمان انجام داد تصریح کرد: مسائلی در این مذاکرات وجود دارد که باید به آن توجه کرد؛ همانطوری که ما به توافقات اولیه ژنو عمل کردیم و اکنون نیز تعهدات دیگری دادیم انتظار می‌رود تیم مذاکره‌کننده نیز چند اقدام اساسی را انجام دهد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر این که لغو تحریم‌ها و اقدامات انجام شده از سوی کشورمان باید همزمان باشد خاطرنشان کرد: نباید مانند گذشته باشد که ما اقدامات را انجام دهیم اما آنها تحریم‌ها را گام به گام بردارند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس